ערב החלטות טובות: מאות בעלי עסקים בצפון בערב התחזקות

אבי יעקב No Comments on ערב החלטות טובות: מאות בעלי עסקים בצפון בערב התחזקות

בשבוע שעבר נערך באולמי 'כינורות' בחיפה ערב החלטות טובות לכ- 300 בעלי עסקים וחנויות מאזור הצפון | האמן שולי רנד יחד עם היוצר ארז לב ארי והגיטריסט ברק גרוסברג ריגשו את הקהל בניגונים וסיפורים חסידיים | גלריה

מענדי קורנט צילום: מענדי קורנט
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מעמד מיוחד, יוקרתי ומרגש של 'ערב עם חב"ד' נערך בשבוע שעבר לכ- 300 מבעלי החנויות והידידים מהפעילות השבועית של הבחורים מישיבת חב"ד הגדולה בצפת, באולמי "כינורות" המפוארים בחיפה.

הערב נפתח על ידי המנחה הרב יוסי דניאל משפיע בישיבה הגדולה, ובאירוע נשאו דברים: הגה"ח הרב יוסף יצחק ווילישאנסקי שליט"א שעומד בראש המפעל של ישיבת חסידי חב"ד ליובאוויטש צפת וסניפיה, הגה"ח הרב חיים שלמה דיסקין שליט"א רב העיר ושליח הרבי לקריית אתא, ואת המשא המרכזי נשא פה מפיק מרגליות הרב זיו קצבי משלוחי הרבי לרמת השרון שריתק את הקהל.

החלק המוזיקלי של האירוע נפתח בהופעתו של האמן שולי רנד שניגן ניגוני חב"ד ברגש המיוחד לו שלצידו הצטרף היוצר ארז לב ארי והגיטריסט ברק גרוסברג שריגשו את הקהל בניגונים וסיפורים חסידיים, וזמן השיא של הערב היה תכנית דיאלוג משותף בין השחקן דן שפירא למשפיע הרב אליעזר אשכנזי ששוחחו יחדיו על שליחותם המיוחדת של הבחורים ומשמעות השליחות והפצת המעיינות בחייו האישיים של כל אחד ואחד. בין הדברים הקהל צפה בסרטון מיוחד שהופק לערב זה ע"י מיטב המוחות המקשר בין תקופת מלחמת ששת הימים למבצע תפילין של ימינו.

 



0 תגובות