שרת החינוך תוקפת: "משרד הבריאות יוצר כאוס גם במערכת החינוך"

    צבי טסלר No Comments on שרת החינוך תוקפת: "משרד הבריאות יוצר כאוס גם במערכת החינוך"

    לטענת שרת החינוך, משרדה ביקש נוהל מסודר לביצוע בדיקות אנטיגן בבתי הספר אך עד עתה לא הוכן נוהל בדיקות מסודר ומשרד הבריאות מיהר לפרסם את הנוהל מבלי שהמשרד ערוך לבצע אותו

    בית ספר. אילוסטרציה צילום: פלאש 90
    10:05
    26.04.24
    הרב אריאל שחר No Comments on קדושת חול המועד \\ הרב אריאל שחר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר הודעת משרד הבריאות אמש על ביצוע בדיקות אנטיגן בבתי ספר על ידי נאמני קורונה, שרת החינוך יפעת שאשא ביטון יוצאת למתקפה על משרד הבריאות וטוענת כי המשרד פרסם את ההודעה ללא שהכין נוהל מסודר למשרד החינוך.

    לטענת שרת החינוך, היא הפצירה במשרד הבריאות כבר בראשית השבוע לקיים את בדיקות האנטיגן בבתי הספר, ולא במתחמים בהם יש תורים ארוכים. המהלך נועד להקל על התלמידים וצוותי החינוך, ולאפשר בסופו של דבר את המשך רצף ושגרת הלימודים במערכת החינוך.

    בהודעת שרת החינוך נאמר כי משרד הבריאות הבהיר כי הוא צריך להכין נוהל מסודר ועד לאתמול בערב משרד הבריאות לא היה ערוך עם נוהל לשם ביצוע הבדיקות בתוך בתי הספר. המשרד הודיע על כך למשרד החינוך. על אף זאת ובכל זאת, הוא בחר בשעות הערב להוציא הודעה לתקשורת, כשהוא יודע שאין הוא ערוך עם הנוהל.

    בהודעת שרת החינול הובהר כי אין ספק שההחלטה לבצע אנטיגן בבתי הספר ראויה, נכונה, נחוצה ורצויה, שהרי מלכתחילה היא נבעה מבקשת שרת החינוך לבצעה, אך למרבה הצער, בהתנהלותו התקשורתית הפזיזה יוצר משרד הבריאות בלבול מוחלט וכאוס גם במערכת החינוך.

    עוד נמסר כי משרד הבריאות הביע את התנצלותו בפני משרד החינוך, והוא הבטיח שיפעל בהקדם להגדרת הנוהל לביצוע הבדיקות בבתי הספר.

    משרד החינוך קורא למשרד הבריאות לממש את הבטחתו, לפעול באופן מידי לגיבוש הנוהל הנדרש כדי לבצע את הבדיקות בתוך בתי הספר בהקדם.



    0 תגובות