מנהל ישיבת חומש: "16 שנה אנחנו כאן ולא הפעילו את חוק הגירוש"

איתי גדסי No Comments on מנהל ישיבת חומש: "16 שנה אנחנו כאן ולא הפעילו את חוק הגירוש"

לקראת הצעדה הגדולה היום לישיבת חומש, מנהל הישיבה שמואל ונדי בריאיון ל"מהדורת הבוקר" מספר על הישיבה והמלחמה שמקיים הטרור הערבי נגד הישיבה ופרס הניצחון שניתן לן בדמות גירוש הישיבה על תלמידה מהמקום

צילום: פלאש 90
21:55
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on מכה קשה לטרור: צה"ל חיסל מחבל בכיר בלבנון

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לקראת הצעדה הגדולה לישיבת חומש, מנהל ישיבת חומש שמואל ונדי התראיין היום (חמישי) ל"מהדורת הבוקר" וסיפר על סכנת הגירוש, "היום נגמרת השבעה ומהקבר מגיעה המשפחה לישיבת חומש לאזכרה. הערבים רצו לפגוע בישיבה. אנחנו כעת בשנה השש עשרה לישיבה וכל הממשלות לא הזיזו אותה, ולא הייתה החלטה לסגור את המקום".

ונדי הוסיף כי "מאז הגירוש המדינה קבעה את חוק ההתנתקות. אבל עד היום בפועל החוק לא היה בר שימוש. אתמול עצרו את ראש הישיבה בדרך לירושלים כי הוא היה פעם בחומש".

שלומי דימנטמן, אחיו של יהודה הי"ד שנרצח בשבוע שעבר ביציאה מחומש, קורא להצטרף לצעדה שמקיימת היום המשפחה. בהודעה שהוציא כתב האח השכול "אנו משפחת דימנטמן נתנחם בהשתתפות המונית בעלייה למקום הרצחו של בננו האהוב יהודה הי"ד בישיבת חומש. אנו פונים לראשי המדינה והצבא לאפשר לכל מי שרוצה לנחמנו באבלנו הכבד לעלות עמנו לחומש" הוסיף האח.

היום, כאמור, תתקיים צעדה יחד עם בני משפחת דימנטמן ואישתו של יהודה הי"ד ובנם הקטן, לעבר הישיבה בחומש. הצעדה תצא בשעה 13:30 מהישוב שבי שומרון בו התגורר יהודה דימנטמן הי"ד. עשרת אלפי אנשים צפויים להשתתף בצעדה עם משפחת דימנטמן לעבר ישיבת חומש בה למד יהודה. הצעדה תעבור גם במקום הפיגוע בו התחבאה חוליית המחבלים ומשם ביצעה את הירי לעבר הרכב בו הוא נסע. כאמור, בתום הצעדה תיערך אזכרה לזכרו של יהודה בהשתתפותם של רבנים, אישי ציבור וחברי כנסת רבים.

 



0 תגובות