הרב יהושע שפירא: "מחומש תצא תורה לכל עם ישראל"

בנצי לייזרוביץ No Comments on הרב יהושע שפירא: "מחומש תצא תורה לכל עם ישראל"

הרב יהושע שפירא הגיע לישיבת חומש לחזק את תלמידי הישיבה על אחיזתם במקום: "אשרי חלקכם שאתם אוחזים במסירות נפש באדמת השומרון. בעז"ה מחומש תצא תורה לכל עם ישראל"הרב יהושע שפירא הגיע לישיבת חומש לחזק את תלמידי הישיבה על אחיזתם במקום: "אשרי חלקכם שאתם אוחזים במסירות נפש באדמת השומרון. בעז"ה מחומש תצא תורה לכל עם ישראל"

הרב יהושע שפירא ישיבת חומש
צילום: ישיבת חומש
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש ישיבת רמת גן, הרב יהושע שפירא הגיע לביקור בבית המדרש החדש של ישיבת חומש וחיזק את תלמידי הישיבה על אחיזתם במקום. הרב דיבר בהתרגשות על הקמת בית המדרש החדש ואמר : "אשרי חלקכם שאתם אוחזים במסירות נפש באדמת השומרון. אתם זוכים להציב את גבולה של האלמנה, של כנסת ישראל שבניה חוזרים ובונים את אדמתה ועושים תיקון לחטא הגירוש הנורא, והתיקון מתחיל קודם כל בהפרחת התורה וחיזוק לומדיה. בעז"ה מחומש תצא תורה לכל עם ישראל ותפריח את כל חורבות יישובי צפון השומרון".

שמואל וונדי, מנכ"ל ישיבת חומש מסר: "מסירות הנפש של בחורי הישיבה היא המנוע של כל העשייה שלנו בחומש. בעז"ה נזכה בשנה זו להגביר ולהעצים את שיבת עם ישראל לחומש ולכל יישובי צפון השומרון. כולם מוזמנים לבוא לחומש ולחזק את החלוצים – תלמידי הישיבה"

ראש מועצת שומרון יוסי דגן מסר: "אנחנו נמשיך לפעול כדי לבנות את חומש שא-נור גנים וכדים, תלמידי ישיבת חומש הגיבורים הם חוד החנית של המאבק על חומש ומשם לכל יישובי צפון השומרון, חזרנו לחומש ונחזור הביתה לשאר יישובי צפון השומרון".



0 תגובות