שגריר ישראל לאיחוד האמירויות הגיש את כתב האמנה: "אבן דרך"

    שלמה ריזל 1 Comment on שגריר ישראל לאיחוד האמירויות הגיש את כתב האמנה: "אבן דרך"

    שגריר ישראל הראשון לאיחוד האמירויות אמיר חייק הגיש את כתב האמנה שלו לסגן נשיא האמירויות, ראש ממשלת האמירויות ושליט דובאי, השיח׳ מוחמד בין ראשיד אל-מקתום

    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מקורבו של שר החוץ לפיד ויו"ר התאחדות בתי המלון לשעבר, השגריר אמיר חייק, הגיש היום (שני) את כתב האמנה שלו לסגן נשיא האמירויות, ראש ממשלת האמירויות ושליט דובאי, השיח׳ מוחמד בין ראשיד אל-מקתום. מדובר בשגריר הראשון הישראלי בהיסטוריה לאיחוד האמיריות.

    הטקס, התקיים היום במתחם ה Air Show 2021 בדובאי, הוא החלק השני של הגשת כתב האמנה וכלל החלפה של ברכות בין השגריר חייק לסגן נשיא האמירויות וראש הממשלה.
    החלק הראשון של טקס הגשת כתב האמנה, אשר כלל הנפת דגל ישראל והשמעת "התקוה", התקיים במתחם ארמון הנשיאות קסאר אל וואתן באבו דאבי בפניי סגנית ראש הפרוטוקול האמירתי, עליה אל מאריזי.

    שר החוץ יאיר לפיד אמר לאחר הטקס: "זוהי אבן דרך נוספת ביחסים בין ישראל ואיחוד האמירויות, והאזור בכלל. אמיר הוא איש עשייה בעל ניסיון רב ואני בטוח כי היחסים בין המדינות ימשיכו להתפתח ולהעמיק בכהונתו כשגריר".

    השגריר אמיר חייק אמר: "מרגש לראות את החום בו ישראל ואני התקבלנו על ידי השלטונות והעם באיחוד האמירויות. מבחינתי מדובר על סגירת מעגל. אני גאה ונרגש להיות השגריר הישראלי הראשון באיחוד האמירויות".



    1 תגובות

    מיין תגובות