ארגון המתמחים למשרד הבריאות: "לא נהסס לנקוט בכל האמצעים שברשותנו"

    צבי טסלר 1 Comment on ארגון המתמחים למשרד הבריאות: "לא נהסס לנקוט בכל האמצעים שברשותנו"

    ארגון המתמחים קיים ישיבת חירום הערב, בשל אפשרות של יישום צולע של מתווה המתמחים שהכריז עליהם משרד הבריאות בשל מינוי חברי צוות המתנגדים לקיצור התורניות. בארגון המתמחים מבהירים כי הם יעקבו אחר יישום המתווה וכי לא יהססו לחזור לשביתות וההתפטרויות

    צילום: פלאש 90
    13:24
    26.04.24
    מערכת האתר No Comments on "בצאת ישראל": שמחת חג עם שרוליק ויינברגר וישיבת קה אכסוף | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר הודעת משרד הבריאות כי כל יישום מתווה המתמחים ימונו חלקם אנשים שמתנגדים לקיצור התורניות, התקיים הערב (ראשון) כינוס חירום של ההנהגה והפעילים של ארגון מרשם ובו סוכם כי הארגון ימשיך לעקוב בדריכות אחר הנעשה במסגרת צוות היישום. כמו כן הובהר כי בארגון נכונים לעשות כל שיידרש על מנת שההחלטה לקיצור התורנויות תצא אל הפועל בהתאם למתווה שנקבע.

    יו"ר ארגון הרופאים המתמחים "מרשם" ד"ר ריי ביטון אמרנ: "אנחנו ערים לכך שהצוות מורכב ממספר רב של אנשים שהביעו עמדות נחרצות ביותר נגד קיצור התורנויות ונגד המתווה. ולא נהסס לנקוט בכל האמצעים שברשותנו אם נרגיש שקברניטי ההתנגדות לקיצור התורנויות קובעים את הטון בצוות ו/או אם נזהה שיש סיכוי, ולו הקטן ביותר, שקיצור התורנויות לא יצא אל הפועל כמתוכנן".

    בתום הכינוס הוחלט כי נוכח מינוי הצוות ליישום המתווה לקיצור התורנויות, יושהו בשלב זה פעולות המחאה שתוכננו להמשך השבוע.

    מוקדם יותר, נמסר התייחסות ארגון מרשם להודעת שר הבריאות על מינוי צוות היישום לקיצור התורנויות: "מדובר בצעד חשוב לקראת יישום ההחלטה לקיצור התורנויות והצעד ההיסטורי שהשגנו אחרי מאבק נחוש.

    בין חברי צוות היישום ישנם בעלי תפקידים שפעלו ופועלים למען יישום ההחלטה של שרי הממשלה לקיצור התורנויות – וארגון מרשם סמך את ידו עליהם.

    לצד זאת ולצערנו חלק מהגורמים שמונו לצוות הם מראשי המתנגדים לקיצור התורנויות ואנחנו נעמוד על המשמר לוודא שהם לא יפעלו לחבל במהלך וביישום ההחלטה.

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      הם בכוונה עם ידיים מאחורי הגב?
      הם חייבים?