צפי לשיבושים: מאות נהגים בבית שמש יפתחו בשביתה

אליהו גרין No Comments on צפי לשיבושים: מאות נהגים בבית שמש יפתחו בשביתה

לאחר כישלון המו"מ: הבוקר תחל שביתה כללית של מאות נהגי האוטובוסים בחברת בית שמש אקספרס. צפי לשיבושים כבדים בבית שמש, ירושלים, ת"א ובני ברק. "המציאות בלתי נסבלת"

אוטובוס "נתיב אקספרס"
צילום: סרגיי אטל, פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הבוקר (שני) תחל שביתה כללית של מאות נהגי האוטובוסים בחברת בית שמש אקספרס. בעקבות זאת, צפי לשיבושים כבדים של התחבורה הציבורית בבית שמש, ירושלים, ת"א ובני ברק.

ההסתדרות הלאומית יחד עם ארגון נהגי האוטובוסים הודיעו היום בסוף השבוע שעבר למשרד העבודה על שביתה כוללת של נהגי ועובדי חברת בית שמש אקספרס וזאת לאחר שהניסיונות למניעת השביתה כשלו ו"הנהלת החברה התבצרה בעמדתה ופוגעת בעובדי ונהגי החברה".

כזכור, מאות עובדי חברת בית שמש אקספרס הכריזו על סכסוך עבודה בעקבות אי הגעה להסכמות עם הנהלת החברה על תנאי העסקתם של הנהגים ושמירה על זכויותיהם. במשך כמעט שנתיים ניסו בהסתדרות הלאומית, המאגדים את רוב נהגי האוטובוסים בחברות התחבורה הציבורית הפרטיות בישראל, יחד עם ועד העובדים, לגבש הסכם חדש וראוי אך לטענתם "הנהלת החברה מתבצרת בעמדותיה ושוללת מהנהגים זכויות שהובטחו ושניתנו בתחילת פעילותה של החברה".

בהודעה שנשלחה לעו"ד רבקה ורבנר הממונה על יחסי העבודה נכתב כי החל מיום שני צפויים מאות נהגי החברה להתחיל בשביתה כוללת ללא הגבלת זמן מה שיוביל לשיבושי תנועה כבדים באזורים רבים ברחבי הארץ.

בית שמש אקספרס היא חברה הפועלת באזור בית שמש, ירושלים, בני ברק, פתח תקווה, תל אביב וקריית גת באמצעות 26 קווי תחבורה ציבורית מרכזיים.



0 תגובות