אחיה של הנערה אפרת ז"ל: "היא התחסנה לפני כ-8 חודשים פעם אחת"

    אסתי פלד 1 Comment on אחיה של הנערה אפרת ז"ל: "היא התחסנה לפני כ-8 חודשים פעם אחת"

    אחיה של הנערה אפרת מצליח ז"ל שנפטרה לאחר דימום קשה בראשה, התראיין ל"מהדורה המרכזית" ומפריך את כל חרושת השמועות השקריות שהופצו לאחר פטירתה, כי כביכול מותה קשור לחיסונים שעשתה לקורונה, "היא התחסנה פעם אחת בלבד לאחר שחלתה בקורונה לפני כשנה"

    צילום: פלאש 90
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לפני כארבעה ימים נפטרה הנערה אפרת מצליח (17) מרחובות, לאחר שחשה בכאבי ראש והתמוטטה הפתאומיות ואושפזה בבית החולים "שניידר" שם אובחנה כסובלת מדימום מוחי קשה דבר נדיר כשלעצמו, הרופאים החליטו לבצע ניתוח מורכב בראשה שממנו לא התעוררה והשיבה את נשמתה לבוראה.

    בריאיון ל"מהדורה המרכזית" אומר אחיה יעקב מצליח כי "אנחנו מודים להקב"ה ולעם ישראל על כל התפילות הרבות לרפואתה. בכל העולם קיבלנו הודעות שהם מתפללים לרפואתה. אדם שחזר מהודו אומר לבן משפחתי להתפלל לרפואה כל העולם התגייס לכך".

    יעקב שלא התייחס עד להיום בפומבי, לחרושת השמועות על כביכול כי אפרת נפטרה מהחיסו לקורונה אמר בריאיון, "אני מתראיין כאן כי אני חייב הכרת הטוב לכם כי הזכרתם אותה בכל מהדורה ועל הכרת הטוב אני מתראיין לשום כלי תקשורת לא התראיינתי".

    יעקב סיפר, "אפרת התחסנה לפני כשנה מקורונה רק פעם אחת, אנשים מוציאים כל מיני שקרים וזה לא ראוי ולא מועיל ולא תורם לאף מגזר. זה שקר וכזב, היא לפני כשנה חלתה בקורונה, ובאדר האחרון היא התחסנה פעם וזהו. אין שום קשר לחיסון", כך מספר אחיה.

    הציבור נקרא ללמוד לעילוי נשמת הנערה אפרת בת רחל ז"ל.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מזעזעעעעע ומצמררר!!!!!!
      תנחמו מן השמים💔💔💔😫