סנו מציגה: הסוף לריח הרע ממטלית המטבח!

    עפר גדנקן No Comments on סנו מציגה: הסוף לריח הרע ממטלית המטבח!

    נמאס לכם להחליף מטלית מטבח כל שני וחמישי? הכירו את מטלית הבמבוק – אנטיבקטריאלית של סנו! דוחה ריחות רעים, מתנקה בקלות, עמידה ולא זקוקה להחלפה תכופה

    13:24
    26.04.24
    מערכת האתר No Comments on "בצאת ישראל": שמחת חג עם שרוליק ויינברגר וישיבת קה אכסוף | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אנחנו מוציאים הרבה אנרגיה כדי לשמור על המטבח נקי, היגייני ומסודר ומכל הסיבות הנכונות. המטלית נשלפת אוטומטית לנקות כל לכלוך שאנחנו רואים, אבל את האיום ההיגייני האמתי אנחנו לא יכולים לראות – החיידקים או חומרי הניקוי שאינם מיועדים למאכל, שהמטלית כבר השאירה אחריה על משטח העבודה בזמן ש"ניקינו". לרוב נשים לב לזה כשהמטלית מתחילה להריח לא טוב, במילים אחרות – מאוחר מדי, החשיפה למזהמים אפשריים כבר נעשתה.

    נמאס לכם להחליף מטלית מטבח כל שני וחמישי? הכירו את מטלית הבמבוק של סנו העשויה מסיבי במבוק הידועים בתכונותיהם האנטיבקטריאליות. המטלית שעשויה מ-95% במבוק, חמשת האחוזים הנותרים הם הבד בגימור המטלית, משתמשת בתכונות הטבעיות של סיבי הבמבוק והתוצאה מטלית שמצטיינת בניקוי משטחים שומניים, מתנקה בקלות ובשל התכונות האנטיבקטריאליות גם לא סופחת ריחות לא נעימים.

    בנוסף בשל המבנה הדו שכבתי מטלית הבמבוק בעלת כושר ספיגה גבוה במיוחד. מטלית הבמבוק בניגוד למטליות אחרות מאריכה ימים, כל מה שצריך הוא לכבס אותה אחת לתקופה כדי לשמור על תכונותיה. בעצם כל היתרונות במטלית אחת מבמבוק.



    0 תגובות