ח"כ אמסלם ליועמ"ש: אם לא תטפל בפרשת אלקין וקארה אפנה לבג"ץ

    איתי גדסי No Comments on ח"כ אמסלם ליועמ"ש: אם לא תטפל בפרשת אלקין וקארה אפנה לבג"ץ

    לאן נעלם היועמ"ש? ח"כ דודי אמסלם במכתב נוקב ליועמ"ש מנדלבליט בו דורש ממנו, להשיב כחוק למכתבים ששייגר אליו בעניין הערבויות שקיבל השר זאב אלקין והצבעתו הכפולה של ח"כ אביר קארה. במכתב מבהיר אמסלם כי אם לא יקבל מענה יפנה לערכאות מתאימות בעניין

    השר דוד אמסלם צילום: פלאש 90
    10:53
    26.04.24
    הרב אהרן לוי No Comments on ההבטחה השניה מתגשמת מול עינינו \\ הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    גרירת רגליים מדאיגה: חה"כ דודי אמסלם שלח היום (רביעי) מכתב נזעם למר אביחי מנדלבליט, היועץ המשפטי לממשלה, בנוגע לחוסר המענה שלו בקשר לפניות בסוגיות הערבויות של השר זאב אלקין שקיבל בעת התמודדותו לראש עיריית ירושלים והצבעתו הכפולה של ח"כ קארה בכנסת, עבירה שבעבר הוגש כנגד ח"כ חזן כתב אישום לאחר שנחקר במשטרה.

    חה"כ אמסלם פותח וכותב "בתאריכים 05/07/21, 13/07/21 שלחתי אליך מכתבים הנוגעים לנדון. מאז ועד היום אתה "שוקל את הדברים" וטרם קיבלתי כל תשובה לגופו של עניין. ברצוני לציין שהאינפורמציה האמורה פורסמה תקופה ארוכה ברבים באמצעות כלי התקשורת השונים".

    חה"כ אמסלם ממשיך וכותב "כידוע לך, על פי החוק כאשר נודע ליועץ המשפטי לממשלה שנעברה עבירה לכאורה עליו לבדוק את הנושא. היות וכל מה שנוגע לממשלה הזו נעלם מעיניך, מצאתי לנכון להעביר לעיונך את החומר האמור. לנוחיותך אני מצרף את כל ההתכתבויות מהעבר על מנת שלא תטרח לחפשן".

    חה"כ אמסלם מסכם את בקשתו בנחרצות "מאחר ואני סבור שאתה "מורח" את הזמן מסיבותיך שלך [שאני יכול לנחש מה הן] אבקש לקבל תשובות ענייניות לפניותיי אלה תוך 14 ימים ולא, אפנה לערכאות המתאימות."



    0 תגובות