אלקין תוקף את לפיד ומיכאלי: "חוזרים למחלוקות"

המהדורה המרכזית No Comments on אלקין תוקף את לפיד ומיכאלי: "חוזרים למחלוקות"

ח"כ זאב אלקין, יו"ר הוועדה למדיניות חוץ והסברה וחבר ועדת חוץ וביטחון למימרן ב'קול חי': "העמדה הרוסית לגבי המלחמה הזו מאוד תוקפנית כלפינו. בניסיונות שלנו להיות נחמדים במלחמת רוסיה-אוקראינה, שילמנו מחיר מול המערב ולא קיבלנו את התמורה מרוסיה". הוא תקף את הניסיונות של גורמים בקואליציה ו"גם של יש עתיד והעבודה – לחזור לימי 6 באוקטובר כאילו כלום לא קרה"

השר זאב אלקין צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ זאב אלקין, שוחח הערב (ראשון) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית והבהיר: "אף אחד לא שם על שולחן הקבינט הצעה שאפשר להסכים לה. מצד אחד צריך להפוך כל אבן כדי להחזיר את החטופים ומצד שני הגברת הלחץ הצבאי תזרז את זה. אסור לוותר על מיטוט שלטון חמאס".

הוא התייחס להחלטה בהאג: "יצאנו מהאג בשן ועין. זו שערורייה שלא דחו את העתירה על הסף. הכל זה משחק אחד גדול. העמדה הרוסית לגבי המלחמה הזו מאוד תוקפנית כלפינו לאורך כל התקופה. יותר מפגישה אחת עם משלחות חמאס, משווים אותנו לנאצים".

אלקין הוסיף: "אני מזהיר מזה כבר יותר משנה ומדבר בצורה ברורה שרוסיה שינתה את מיקומי האסטרטגי בגלל ההתנגשות עם המערב. זה יצר לה ברית עם איראן ששודרגה בשבוע שעבר עם הסכם שיתוף פעולה במועצות הביטחוניות. בניסיונות שלנו להיות נחמדים במלחמת רוסיה-אוקראינה, שילמנו מחיר מול המערב ולא קיבלנו את התמורה מרוסיה".

הוא תקף את הניסיונות של גורמים בקואליציה ו"גם של יש עתיד והעבודה – לחזור לימי 6 באוקטובר כאילו כלום לא קרה. אני מצר על כך".



0 תגובות