אחרי החג: שר החוץ לפיד יצא לביקור בזק במוסקבה

    שלמה ריזל 1 Comment on אחרי החג: שר החוץ לפיד יצא לביקור בזק במוסקבה

    לפיד יקיים פגישת עבודה עם שר החוץ הרוסי סרגיי לברוב ויחזור לישראל למחרת, ביום חמישי

    צילום: מתוך חשבון הטוויטר של לפיד
    17:38
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר החוץ, יאיר לפיד יצא לביקור בזק מדיני במוסקבה ויקיים פגישת עבודה עם שר החוץ הרוסי סרגיי לברוב. לפיד ימריא בצאת החג, יום רביעי בערב (8.9) למוסקבה ויחזור לישראל ביום למחרת, יום חמישי (9.9).

    בשבוע שעבר הזהיר יו"ר הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ' כי מדינת ישראל בעיצומו של תהליך מדיני מסוכן: "מדינת ישראל נמצאת בעיצומו של תהליך מדיני. כן, כזה שבעבר התפוצץ לנו שוב ושוב בפנים באוטובוסים במרכזי הערים ובאלפי הרוגים ופצועים. בהסתרה, ומאחורי הגב של אזרחי ישראל, הותנע מיד עם הקמת הממשלה הזו תהליך מדיני מסוכן שמחזיר אותנו לימי אוסלו".

    צילום: מתוך חשבון הטוויטר של לפיד

    פרס לטרור; הקלות נוספות לרצועה: מרחב הדיג הורחב

    לפני כשבוע נפגשו ראש הממשלה, נפתלי בנט ונשיא ארה"ב, ג'ו ביידן. השניים דנו בנושא הגרעין האיראני ובסוגיה הפלסטינית.

    ראש הממשלה, נפתלי בנט, ונשיא ארצות הברית, ג׳ו ביידן ,

    אבי אוחיון, לע"מ

    בהצהרה שמסר לתקשורת סיכם ביידן את הפגישה: "אני וראש הממשלה נעשינו חברים קרובים, הוא מוביל את הממשלה הכי מגוונת שהייתה בישראל". בנט סיכם: "אני מביא מירושלים רוח חדשה של רצון טוב, תקווה, כנות, אחדות ושיתוף פעולה".

    בתחילת השבוע שעבר נפגש שר הביטחון, בני גנץ עם יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן לפגישה רשמית ראשונה של שר ישראלי עם ראש הרשות זה 11 שנה. השניים דנו בנושאים ביטחוניים-מדיניים, אזרחיים וכלכליים. עוד דנו השניים בעיצוב המציאות הביטחונית, האזרחית והכלכלית באזור יהודה ושומרון ובעזה. השניים סיכמו להמשיך ולעמוד בקשר בסוגיות השונות שהועלו.

    צילום: Olivier Fitoussi/FLASH90

    Olivier Fitoussi/FLASH90

    ארה"ב מרוצה מפגישת גנץ – אבו מאזן: "מצפים לעוד צעדים מוחשיים"

    אמש פורסם כי נשיא המדינה, יצחק הרצוג נפגש בשבוע שעבר עם המלך הירדני, עבדאללה השני. במפגש החם, שהתקיים בהזמנת המלך, דנו הנשיא והמלך על סוגיות עומק אסטרטגיות, הן ברמה הבילטרלית והן ברמה האזורית.

    בשבוע שעבר הכחישה לשכת רה"מ נפתלי בנט דיווח בעיתון ערבי שהסתמך על מקור ירדני ולפיו ראש ממשלת ישראל היה אמור להשתתף מחר בפגישה משותפת בקהיר עם נשיא מצרים א-סיסי מלך ירדן עבדאללה ויו"ר הרשות הפלסטינית אבו-מאזן, אך בדיווח נטען כי בנט החליט לבטל את השתתפותו בפגישה המשולשת.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      יש לי מלא מה לאמר אך אסכם זאת בכמה מילים בודדות "אבא שבשמיים תעזור בבקשה המצב הולך ומחמיר לא רואה צל של ספק עם ממשלת הרשע שעלתה לכהן.'"ליבי זועק ליבי בוכה מתפללת רק לטוב סמוטריץ צודק אבל אין מי שיצדיק אותו.תתפללו עם ישראל חזק בראש השנה הזה כי זהו ממרום גילי קרוב ל נ שנים זכיתי לראות במו עיני ממשלות עולות ויורדות אבל הימין תמיד היה טוב השמאל על הפנים ועכשיו עוד יותר נורא