הצעת החוק לרפורמה בבריאות הנפש נדחתה; וולדיגר: "מתביישת"

    איתי גדסי No Comments on הצעת החוק לרפורמה בבריאות הנפש נדחתה; וולדיגר: "מתביישת"

    יוזמת החוק ח"כ מיכל וולדיגר אמרה לאחר נפילת החוק, "מאחורי הקלעים כמעט כל חבריי לקואליציה אמרו לי בפה מלא שהצעת החוק שלי יותר מצודקת, שיש להצביע בעדה, אבל ברגע האמת – הפוליטיקה נצחה"

    צילום: דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לפני זמן קצר, ברוב דחוק של הקואליציה, הצעת חוק להשלמת הרפורמה בבריאות הנפש במסגרת ביטוח בריאות ממלכתי, של ח"כ מיכל וולדיגר (הציונות הדתית), נדחתה.

    ח"כ מיכל וולדיגר תקפה את הזלזול בתחום בריאות הנפש: "לדבר על בריאות הנפש זה קל יחסית, לצאת בהצהרות שיפעלו לטובת התחום, גם זה קל, אבל באמת לקדם ולטפל – זה כבר מורכב הרבה יותר. חשבתי לתומי, בוודאי אחרי המתקפה עלי, שיש דברים שהם מעל מלחמת קואליציה – אופוזיציה. שיש דברים שיש להתייחס אליהם עניינית".

    וולדיגר הבהירה, "זה המקרה. מאחורי הקלעים כמעט כל חבריי לקואליציה אמרו לי בפה מלא שהצעת החוק שלי יותר מצודקת, שיש להצביע בעדה, אבל ברגע האמת – הפוליטיקה נצחה, הנקמנות, הרצון להשפיל ולדחוק לפינה, תוך עצימת עיניים מפגיעה ישירה באוכלוסיה חלשה כל כך, שנמצאת בסוף שרשרת המזון".

    ח"כ וולדיגר הוסיפה כי היא "מתביישת בחבריי מהקואליציה – לא הרמתם את ידכם נגד הצעת חוק שלי. הרמתם את ידכם כנגד נפגעי התחלואה הכפולה הסובלים ממחלת נפש ומהתמכרות בו זמנית וכנגד אנשים שנפלו להתמכרות קשה וזקוקים לטיפול ראוי".

    "תסתכלו להם בעיניים,
    מה תגידו להם?
    איך בדיוק חוק של בריאות הנפש מפר את שלמות הקואליציה?".



    0 תגובות