אביו של הדר גולדין לבנט: "שים את החזרת הלוחמים כתנאי לכניסת כסף"

    איתי גדסי No Comments on אביו של הדר גולדין לבנט: "שים את החזרת הלוחמים כתנאי לכניסת כסף"

    ביום השנה השביעי לחטיפתו ונפילתו של סגן הדר גולדין הי"ד בעזה, אביו פרופ' שמחה גולדין תקף את המנהיגות ואמר, "אתם מספקים אשליות ופועלים כנגד הערכים שלנו. מחוות הומניטריות לאויב כן, השבת החיילים – לא. כסף לאויב – כן, השבת החיילים לא. ואתם קוראים לעצמכם מנהיגים? אלופים? זה המסר שאתם מוסרים לדור הבא"

    17:38
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במלאות יום השנה השביעי לחטיפתו ונפילתו של סגן הדר גולדין ז"ל, קיימה היום (רביעי) משפחת גולדין את טקס האזכרה בבית העלמין הצבאי בכפר סבא.

    אביו, הפרופ' שמחה גולדין דיבר על המאבק הקשה להשבת בנו: "שבע שנים רעות מאחורינו. שבע שנים שמפקדי צה"ל ומנהיגיה של המדינה הפרו את הברית, השאירו את בני סגן הדר גולדין מסיירת גבעתי מאחור. בעת הקרב, אחרי הקרב כתוצאה מהקרב – עד היום".

    אביו הוסיף כי "העם היהודי נשבע ברגעים הקשים של חייו כי הבאת חלל לקבר ישראל ובוודאי הבאת לוחם לקבר ישראל הוא המעשה הנדרש, הוא המצווה המובחרת, הוא הפעולה הראויה. קראנו לזה מצווה, קראנו לזה ערבות הדדית קראנו לזה ערכים".

    "זה היה מובן למשה והוא יישם את זה, זה היה מובן לדוד והוא יישם את זה. זה היה מובן בכל הדורות בגולה והם חלמו ליישם את זה. לפרטיזנים ביערות, לקרבנות השואה לכולם היה ברור שכשנהיה עצמאיים ותהיה לנו מדינה לא נפקיר עוד את הלוחמים שלנו בשדה הקרב" אמר אביו שמחה.

    אביו של הדר הי"ד פנה למנהיגים ואמר, "אתם, מנהיגי המדינה ומפקדי צה"ל בשבע השנים האחרונות, אתם במשמרת שלכם, הרסתם את הערך הזה. מתוך בורות, מתוך הססנות, מתוך פחדנות הפקרתם את הבחור הזה, הדר גולדין שהאמין בכם והאמין בערכים".

    עוד הוסיף, "אתם תכננתם מלחמה נוספת ובצעתם אותה, באותו מקום, כנגד אותו אויב  ואפילו לא תכננתם להשיב את הדר ואורון משדה הקרב – ציטוט: " זה לא היה במטרות המבצע". החרפה הזו תרדוף אתכם לעד. צוק איתן, שומר החומות. הדר גולדין, אורון שאול
    חיכינו מספיק. אתם כשלתם".

    אביו האשים את התנהלות המנהיגות ואמר, "במקום נחישות אתם ממציאים "הסדרה זוחלת", במקום לשים את השבת החייל שלכם הדר גולדין, בראש סדר העדיפויות אתם שמים אותו בסופן. במקום לדבר בנחרצות ולעשות מעשים, אתם מספקים אשליות ופועלים כנגד הערכים שלנו. מחוות הומניטריות לאויב כן, השבת החיילים – לא. כסף לאויב – כן, השבת החיילים לא. ואתם קוראים לעצמכם מנהיגים? אלופים? זה המסר שאתם מוסרים לדור הבא, חיילות וחיילים".

    אביו הוסיף ותקף קשות את המנהיגים, "אתם שמים את מה שאתם רואים כאינטרסים לפני הערכים. זו בושה וזה לא עובד. כי האינטרסים שלכם זו בריחה מהמציאות, הערכים הם המציאות, ולהם אתם בזים".

    פרופ' שמחה גולדין קרא לראה"מ, "אני קורא מכאן לראש הממשלה נפתלי בנט לא לחזור על טעויות העבר. לעשות דברים אחרת. לשים את החזרת הלוחמים ואזרחים כתנאי לכל דבר. תנאי לכסף שיכנס לרצועה או לכל נורמליזציה אחרת ברצועה – לפני הכל, השב את הדר ואורון משדה הקרב. נכשלנו במשך שבע שנים. עכשיו הזמן לתקן".

    בסיום דבריו אמר אביו, "הדר שלי, אני מבטיח שאביא אותך חזרה למולדת האהובה, אני מבטיח שנתגבר על פחדנות הגנרלים, צביעות הפוליטיקאים ונחזור לתום של הארץ הטובה. כל האבות יבואו לעזור. אני האבא אביא אותך כי אנחנו חייבים לתקן".



    0 תגובות