הנשיא הרצוג באזכרה לרבין: "עלינו מוטלת חובת ההרגעה"

    איתי גדסי No Comments on הנשיא הרצוג באזכרה לרבין: "עלינו מוטלת חובת ההרגעה"

    הרצוג: "אנחנו, נבחרי הציבור ומשרתיו, הראשונים שמוטלת עלינו חובת המתינות, הזהירות וההרגעה. המילים שלנו ושל מקורבינו הן חומר הבעירה המהיר והחזק ביותר עבור פעילי המקלדת ובריוני השטח"

    צילום: Avshalom Sassoni/FLASH90
    20:01
    28.03.24
    הקבינט No Comments on דרמה במשבר הגיוס | הקבינט בדיון סוער

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בהר הרצל בירושלים נערך כעת הטקס לציון עשרים ושש שנים להירצחו של ראש הממשלה יצחק רבין. בטקס משתתפים ראש הממשלה, הנשיא יצחק הרצוג ובני משפחת רבין.

    נשיא המדינה, יצחק הרצוג נאם בטקס: "יום הזיכרון הזה נועד לצלצל באוזני כולנו, שנה אחר שנה לדיראון עולם, את משמעותו של רצח פוליטי במדינת ישראל הריבונית. הוא נועד להזהיר את כולנו, שוב ושוב, מפני הקיצוניות הנוראה אליה אפשר להגיע כשמחלוקות מהותיות ולגיטימיות עוברות צד והופכות לשנאה, שמלובה בהסתה בלתי פוסקת".

    "אנחנו, נבחרי הציבור ומשרתיו, הראשונים שמוטלת עלינו חובת המתינות, הזהירות וההרגעה. המילים שלנו ושל מקורבינו הן חומר הבעירה המהיר והחזק ביותר עבור פעילי המקלדת ובריוני השטח".

    "מהפיכת הרשתות החברתיות מעניקה את הנופך הדמוקרטי של קולות מרובים, אלא לעיתים מקטבת, ומהדהדת מסרים של איבה. אותו המדיום שמחבר אותנו זה לזה כהרף עין, הוא גם שמרחיק ומנתק אותנו זה מזה, כאנשים, כחברה, כאומה".

    יונתן בן ארצי, נכדו של רבין, תקף את נתניהו בטקס: "הבוקר אנחנו יכולים וצריכים, סוף סוף, לעבור משלב הטראומה, לשלב ההחלמה. כי בפתחו של עשור חדש, עומדת בראשות המדינה חבורת אנשים המייצגת את היפוכו הגמור של שלטון היחיד – שלטון הרבים והטובים: מיטב אנשינו מקבוצת האוכלוסיה השונות".


    0 תגובות