סיור מיוחד בכפר עם בתי מגורים לבעלי צרכים מיוחדים

    ארי טננבוים No Comments on סיור מיוחד בכפר עם בתי מגורים לבעלי צרכים מיוחדים

    סיור מיוחד התקיים בשבוע שעבר בכפר השיקומי 'עדי נגב-נחלת ערן' | את הסיור הובילו מנכ"ל הכפר מר אבי וורצמן ומר משה סוויל, סמנכ"ל רגולוציה ב'עדי' בסיור השתתפו הנהלת ארגון 'יד שרה' בראשות היו"ר הרב אורי לופוליאנסקי. והנהלת 'יד שרה' מרחב דרום | סיכום

    17:38
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סיור מיוחד התקיים בשבוע שעבר בכפר השיקומי 'עדי נגב-נחלת ערן'. את הסיור הובילו מנכ"ל הכפר מר אבי וורצמן ומר משה סוויל, סמנכ"ל רגולוציה ב'עדי' בסיור השתתפו הנהלת ארגון 'יד שרה' בראשות היו"ר הרב אורי לופוליאנסקי. והנהלת 'יד שרה' מרחב דרום.

    המשתתפים סיירו במגוון היחידות של הכפר בתי מגורים לאנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית ונכויות, בי"ח סיעודי מורכב לתינוקות, ילדים ובוגרים. מרכז פרא-רפואי, בריכה הידרותרפית, מרכז חקלאי ועוד. כמו כן המשתתפים ביקורו ביחידת שיקום יום הנותנת מענה טיפולי לאנשים הסובלים מפגיעות וזקוקים לשיקום ללא אשפוז והמעניקה אלפי טיפולי חוץ בשנה ובמרפאת שיניים לאנשים עם צרכים מיוחדים, ובבריכה הידרותרפית המשמשת את תושבי הכפר לצד תושבי הנגב שמקבלים מענה רפואי לצורכיהם בכפר.

    בסיור הוצגו בפני הנהלת 'יד שרה' הפיתוחים החדשניים של הכפר בשיקום הליכה של אנשים שעברו שבץ מוחי, הפיתוח, שזכה במימון הרשות לחדשנות, נמצא בחזית הטכנולוגיה ועתיד לשנות את ההדגשים בשיקום הליכה של אנשים לאחר שבץ מוחי. המערכת שבפיתוח תתבסס על חגורה חדשנית אשר תנטר את תנועת נפגע השבץ בזמן אמת, תדע לאבחן באיזה שלב בהליכה הוא נמצא, ובתזמון מדויק תשלח לו גירויים מאזור בריא (אזור בו לא נפגעה החישה) להשלמת המידע התחושתי החסר בגפה המשותקת.

    המנכ"ל אבי וורצמן ציין את החשיבות של הקשר בין הקהילה לבין הכפר ובהקשר הזה שיבח את 'יד שרה' שמהווה מודל לחיבור נכון לקהילה חיבור שבא לידי ביטוי רחב ביותר בתקופת הקורונה: 'אנחנו רואים ב'יד שרה' מודל לחיבור נכון ורחב לקהילה. החזון של הרב אורי לופוליאנסקי הפך למציאות. מציאות שהצילה חיים בתקופת הקורונה וסייעה למערכת הבריאות להתמודד עם העומס הרב. בכוונתנו לקיים בקרוב סיור בארגון 'יד שרה' על מנת להעמיק את שיתוף הפעולה בינינו לטובת המטופלים שלנו ובכלל'

    יו"ר 'יד שרה' הרב אורי לופוליאנסקי והנהלת הארגון התפעלו מאופן התפקוד של הכפר והמענה שהוא נותן לקשת רחבה של מקרים: 'הכפר של 'עדי נגב' הוא סמל לשילוב של חדשנות יצירתית ולב מלא ברצון לנצח כל מגבלה. ראינו פה את חוד החנית של העשייה פורצת הדרך במגוון רחב של בעיות וקשיים. היכולת שלכם לתת מענה ייחודי לכל קושי וצורך, מהווה עבור כל העוסקים בממשק של רפואה וקהילה מודל להשראה'.



    0 תגובות