אייכלר בריאיון: "כפיית הוצאת שני ההורים לעבודה בכדי למנוע ילודה"

    אסתי פלד 4 Comment on אייכלר בריאיון: "כפיית הוצאת שני ההורים לעבודה בכדי למנוע ילודה"

    ח"כ ישראל אייכלר בריאיון ל"מהדורה המרכזית" מספר על המאבק בממשלת השמאל והאסטרטגיה של ליברמן, "אותם סיסמאות של גרמניה הנאצית על היהודים שחיים על חשבון עמים אחרים, נקראות גם היום כאן. למה הם רוצים ששני ההורים יצאו לעבודה כדי שתהיה כאן פחות ילודה, לא כל החרדים מבינים את זה"

    צילום: פלאש 90
    21:40
    11.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on בישראל מעריכים: בבית הלבן מנסים 'לרדת מהעץ'

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ ישראל אייכלר התראיין הערב (ראשון) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן הסביר על נפילת חוק גיוס הבנות ואמר, "חוק גיוס בנות נפל בזכות שדברנו עם רע"מ, וגם 'המשותפת' הצביעו נגד. אבל מה אתם מופתעים? איווט האיום הודיע על כוונתו כבר לפני הבחירות. דואג משתיקת האזרחים על מעשי ליברמן. למה אנשים שותקים?" שאל אייכלר.

    על הצביעות התקשורתית הדורסנית אומר אייכלר, "התקשורת והמהפכה זה אותו דבר, היא יצרה את המהפכה. היא דיברה על סיקור אוהד כדי לבצע הפיכה ולהקים ממשלה ללא הליכוד והחרדים. הם מטייחים את עניין רע"מ. בנט לקח את אנשי הימין והעביר אותן לשמאל – המהפכה הושלמה".



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      העיר בני ברק ממש צפופה וזה ממש מסוכן לכן עדיף קצת להגביל את הילודה במגזר החרדי אי אפשר שכל משפחה חרדית תעשה שמונה או עשר ילדים ויותר זה ממש מוגזם וגם צריך ששני ההורים יצאו לעבוד כך גם הם יוכלו להתפרנס בכבוד כולל גם במגזר הערבי שנשותיהם לא עובדות

      1. עשר פרעה עברנו . נעבור גם אותך

    2. 2

      הרב אייכלר היקר, אתה שוכח לאחרונה הרבה פעמים שאתה מייצג את כולנו! מאז המלחמה למען נסיעה לאומן (נגד חוו"ד של עסקנים רפואיים שאינם נגועים באינטרסים פוליטיים). הוא ממשיך לדבר ולדבר ולדבר!
      למטה מכבודינו להגיב בצורה כזאת! כמובן צריך למחות, אבל בצורה מכובדת!