קנאת סּוּפְרִים

עפר גדנקן No Comments on קנאת סּוּפְרִים

סדרת מזגני תדיראן סוּפְרִים SUPREME עכשיו עם AIR CARE UVC – טכנולוגיה בלעדית לנטרול בקטריות, עובשים ואבק בחלל הבית, ללא תוספת תשלום!

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הקיץ כבר כאן, ואיתו קרני השמש הלוהטות והרבה יותר שעות של אור יום. כמדי שנה, הצרכנים הישראליים מכינים את עצמם לחודשי הקיץ החמים ומחפשים פתרונות לקירור ובעיקר שדרוג המזגנים ואיכות החיים בין כותלי הבית. מיזוג אוויר אפקטיבי בקיץ הישראלי הוא כמובן פונקציה של מכשיר איכותי וחזק, אך עם זאת, האפקטיביות נמדדת בשנים האחרונות ביכולת לשלב טכנולוגיות חדשניות שישמרו על הטמפרטורה המדויקת, על איכות האוויר ועל טיהורו מחומרים מזהמים, בקטריות ווירוסים, במיוחד בימים אלו!

לאחר שנה של הצלחות ושיא מכירות שנרשם בקיץ 2020, תדיראן פותחת את קיץ 2021 עם קמפיין חדש בכיכובה של סדרת המזגנים העילית תדיראן .SUPREME הסדרה החדשה שנכנסה לחיינו במהלך השנה האחרונה נועדה לא רק לחמם או לקרר חללים, אלא לאפשר טיהור וחיטוי של האוויר בחלל החדר, באמצעות נורת UVC ופילטר 2.5 PM אשר קוטלים חיידקים ובקטריות והופכים את האוויר לנקי ונעים יותר לנשימה.

בסדרת מזגני SUPREME הוטמעו מספר תכונות נוספות: דרוג אנרגטי A לחיסכון בחשמל, 7 מהירויות לשקט מירבי, טכנולוגיית ניקוי עצמי למזגן, טיימר 4X, פיזור אוויר בארבעה כיוונים (4D) לפריסת מיזוג אחידה ורחבה יותר וציפוי הידרופילי מוזהב בטכנולוגיית EVER LASTING – להגנה מפני קורוזיה ולשמירה על אורח חיי המזגן – גם במעבה (היחידה החיצונית) וגם במאייד (היחידה הפנימית).

הסדרה מוצעת בעיצוב חדשני ב- 4 צבעים: כסוף, מוזהב ולבן, כאשר לאחרונה התווסף גם צבע הקרבון היוקרתי.

בנוסף, לאחרונה שדרגה תדיראן את סדרות המזגנים האיכותיים שלה עם התקן שבת מובנה ללא תשלום נוסף המונע כל חשש של חילול שבת – מדובר בפיתרון ייחודי, פרי השקעה נרחבת של מהנדסי תדיראן ב-3 השנים האחרונות, ובסיומו זכתה החברה בתעודת כשרות מהודרת של משמרת השבת ושל המכון הטכנולוגי להלכה.

מנכ"ל תדיראן ובעל השליטה, משה ממרוד, מסר: "תדיראן פועלת מידי יום להביא למאות אלפי לקוחותיה את מגוון המוצרים הטובים והאיכותיים ביותר בשוק מיזוג האוויר בישראל, תוך התחדשות תמידית ביכולות טכנולוגיות ועמידה בצרכים והאתגרים החדשים שהמציאות הביאה עימה, כדוגמת טיהור האוויר הנחוץ ביותר בימים אלו. כך לדוגמא, סדרת מזגני הפרימיום SUPREME מהווה פריצת דרך בתחום המיזוג ויוצרת בית בריא ונקי יותר ומהווה בשורה צרכנית חדשה למאות אלפי לקוחות החברה".

בשנת 2021 חברת תדיראן הכניסה לכל סדרות המזגנים המוביליות העיליות שלה טכנולוגיות לטיהור אוויר וזאת כדי לדאוג לצרכנים שלה גם למזגן העוצמתי ביותר וגם לבית בריא!



0 תגובות