ח"כ מעוז: "מה משותף לכל העריקים? כפיות טובה כלפי נתניהו"

    איתי גדסי 1 Comment on ח"כ מעוז: "מה משותף לכל העריקים? כפיות טובה כלפי נתניהו"

    ח"כ אבי מעוז בגיב לנאום האימים של השר זאב אלקין כנגד ראש הממשלה נתניהו, ותקף בחריפות את כפיות הטובה שמשותפת לכלל הפורשים מהימין שערקו לקואליציית השמאל, "המשותף הוא שכולם עבדו עם נתניהו, חלקם נתניהו הוא זה שמצא אותם וגידל אותם, והם כולם כפויי טובה"

    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר מפלגת נעם וחבר סיעת הציונות הדתית, חה"כ אבי מעוז, נאם אמש (שני) בכנסת כחלק מהפיליבסטר שערכה הלילה האופוזיציה במליאה. במהלך נאומו התייחס חה"כ מעוז לדברים שנשא אתמול השר זאב אלקין בהם הוא תקף בחריפות את ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו.

    בנאום התגובה אמר חה"כ מעוז "אנחנו שמענו בתחילת הערב את מופע האימים של זאב אלקין. אני מנסה לחשוב, ואני מודה לכם על השעות שנתתם לי לחשוב, לנסות ולהסביר עד לאן אפשר להגיע. חשבתי מה משותף לנפתלי בנט, איילת שקד, צביקה האוזר, יועז הנדל, גדעון סער, אביגדור ליברמן וזאב אלקין, מעבר לכך שהם יושבים באותה הממשלה?".

    לדבריו של חה"כ מעוז, "המשותף הוא שכולם עבדו עם נתניהו, חלקם נתניהו הוא זה שמצא אותם וגידל אותם, והם כולם כפויי טובה. לכל אדם יש את החוש הטבעי של הכרת הטוב, הוא רוצה להודות למי שהטיב עמו".

    עוד הוסיף, "אבל, כנגד אותו הרגש יש התקוממות פנימית שבאה מתוך גאווה שלא נותנת לו להיות אסיר תודה. איזה מילה יפה זו "אסיר תודה", אדם שהוא חייב להודות למשהו הוא נהפך להיות אסיר שלו, והגאווה לא נותנת לאדם להיות אסיר תודה".

    מעוז הוסיף ותקף את כפיות הטובה של אנשי נתניהו, "מתוך כך הם מגיעים לשכנע את עצמם שאותו האדם שהטיב להם, הוא בעצם מזיק, הוא רוצה להרע להם, עד כדי כך שהם מגיעים למופע אימים כמו שראינו מזאב אלקין. הבריח התיכון של הממשלה הזאת זה שנאה, שוחד, מרמה, הפרת אמונים, צביעות כמו שגילנו את זה כאן הלילה, ומעל הכל – כפיות טובה" סיים חה"כ מעוז את נאומו.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      נכון, אבל צריך לזכור שהיה מי שהראה לכל החבורה הזו דוגמא שלילית של חוסר נאמנות (וגם של חוסר לב (משלי ו,ל"ב) ), 1993