גנץ בטקס האזכרה "עלינו למנף את ההישג הצבאי למהלך מדיני"

    קובי פינקלר No Comments on גנץ בטקס האזכרה "עלינו למנף את ההישג הצבאי למהלך מדיני"

    שר הביטחון גנץ בטקס אזכרה לחללי צוק איתן: "בחירתו של ראיסי לנשיא איראן, היא עוד עדות להקצנה הצפויה ולתוקפנות האיראנית המתמשכת. ישראל תמשיך לפתח את היכולות הנדרשות להגן על עצמה, מול כל איום, ביחד עם ידידותיה"

    גנץ בישיבת סיעת כחול לבן צילום: אלעד מלכה
    13:24
    26.04.24
    מערכת האתר No Comments on "בצאת ישראל": שמחת חג עם שרוליק ויינברגר וישיבת קה אכסוף | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון, בני גנץ, נאם בטקס האזכרה לחללי "צוק איתן", במעמד נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין, הנשיא הנבחר יצחק הרצוג, ראש הממשלה נפתלי בנט ויו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו, בהיכל הזיכרון הממלכתי בהר הרצל.

    שר הביטחון אמר: "כל אופציות התקיפה על השולחן, וכל המאמצים המופעלים- ימשיכו להיות מופעלים גם בעתיד. אנו עומדים בפני אתגרים רחוקים וקרובים – בחירתו של ראיסי לנשיא איראן, היא עוד עדות להקצנה הצפויה ולתוקפנות האיראנית המתמשכת. ישראל תמשיך לפתח את היכולות הנדרשות להגן על עצמה, מול כל איום ואת זאת נעשה ביחד עם ידידנו האמריקאים וכל שותפינו ברחבי העולם".

    על רצועת עזה אמר: "מבצע ״צוק איתן״ הביא לשנים של שקט ופריחה של העוטף, לאור ההישג הצבאי וכל זאת במחיר כואב מנשוא. כעת, לאחר מבצע שומר החומות – עלינו למנף את ההישג הצבאי למהלך מדיני ולהקפיד שמה שהיה – הוא לא מה שיהיה. אנו פועלים להביא לשקט ארוך טווח, לחיזוק הגורמים המתונים ובראשם הרשות הפלסטינית, להשבת הבנים הביתה, וכן, גם ליצירת מציאות טובה יותר לשכנינו בעזה".



    0 תגובות