לניאדו: 12 חדרי לידה חדשים ופגייה ממוגנת

עפר גדנקן 1 Comment on לניאדו: 12 חדרי לידה חדשים ופגייה ממוגנת

באירוע רב רושם – בהשתתפות נציגות כלל הקהילות – הושקו שנים עשר חדרי הלידה המפוארים והפגייה הממוגנת במרכז הפואי צאנז ע"ש לניאדו

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

באירוע חגיגי, מושקע ומכובד, בהשתתפות כלל נציגות הקהילות , מרחבי הארץ, הושקו אתמול באופן רשמי שנים עשר חדרי הלידה החדשים והפגייה הממוגנת במרכז הרפואי צאנז עש"  לניאדו. פרוייקט הבניה, שעלותו נאמדת בכחמישים מליון ש"ח, נמשך מספר שנים והתוצאה מדברת בעד עצמה – חדרי לידה מפוארים, מרווחים, הכוללים את כלל האפשרויות ללידה בבריאות ובנחת, תוך שמירה על סטנדרטים מקצועיים גבוהים, וכן פגייה ענקית המתפרסת על פני 900 מ"ר, מצוידת במכשור הרפואי המתקדם ביותר והיא ממוגנת כולה למצבי חירום ל"ע. באירוע ההשקה השתתפו עשרות רבות של נציגות מכלל הקהילות החרדיות בארץ, בפריסה גיאוגרפית רחבה מאד. נשים מכל רחבי הארץ  מעונינות להגיע ללידה בלניאדו , הן בגלל האווירה השוררת בקרב הצוות והמטופלות והן בגלל האג'נדה המילדותית הרואה בלידה הליך טבעי, הדורש מינימום של התערבות קלינית. פסגת האירוע היה הסיור בחדרי הלידה החדשים ובפגייה המאובזרת. נציגות הקהילות התרשמו עמוקות מהמחשבה שהושקעה על כל פרט ופרט, הן עבור האשה היולדת והן עבור המשפחה המלווה. כך למשל, הושקע הון רב בבניית מסדרון מלווים ולובי המתנה למשפחות המלוות, על מנת לאפשר שהייה נוחה במהלך ההמתנה לרגע המשמח. בחדרי הלידה עצמם, קיימים אביזרים שונים המאפשרים לידה בנחת ובריאות, בקשב מלא לרצונות והצרכים של היולדת. במהלך הסיור בפגייה, הופתעו הנציגות לראות פגייה ענקית, ממוגנת כולה, המתפרסת על פני 900 מ"ר, ומצוידת באינקובטורים המתקדמים ביותר בשוק, האחות האחראית של הפגייה, גב ליטיג, הציגה בפני הנציגות את האג'נדה הטיפולית הדוגלת בשקט כמעט מוחלט בפגייה, על מנת לאפשר לפגים הקטנטנים את האפשרות לגדול ולצמוח בבריאות.

מר נדב חן, מנכ"ל לניאדו בירך את המשתתפות באירוע ההשקה ואמר כי "אנו נרגשים לחנוך את פרוייקט הדגל של בית החולים בשנים האחרונות. אין זה סוד כי למחלקת יולדות בלניאדו יש מוניטין מעולה בכל רחבי הארץ, כעת, היולדות יהנו מתנאי מלונאות מפנקים בחדרי הלידה והפגים הקטנטנים יקבלו טיול מקצועי בפגייה מאובזרת היטב".  צוות חדר לידה הציג בפני הנציגות היבטים שונים של הטיפול וכן את ההטבות הרבות הניתנות ליולדות בלניאדו, בין השאר הוצג מודל החזר על נסיעות, שיתופי פעולה עם קורסי הכנה ללידה ודולות, ימי שהייה נוספים במחלקת האישפוז או בבית החלמה ועוד. בסיום האירוע ביקשו נציגות רבות מקרב המשתתפות לשמש כנשות קשר קבועות של בית החולים, בקרב הקהילות השונות, נושא שיבחן בחיוב בימים הקרובים. הנציגות נהנו מאירוח כיד המלך במלון גלי צאנז הסמוך לבית החולים, מהרצאות תוכן מרתקות וחזרו לביתן כשהן נרגשות, על הבשורה הענקית הנשמעת מבין כתלי לניאדו, לכלל הציבור החרדי בארץ.

 



1 תגובות

מיין תגובות