בניסיון למנוע ממשלת שמאל: הרב ירוסלבסקי בפנייה לחברי 'ימינה'

אבי רבינא No Comments on בניסיון למנוע ממשלת שמאל: הרב ירוסלבסקי בפנייה לחברי 'ימינה'

במכתבו מציין הרב, כי פעל בהוראת הרבי למנוע את הקמת ממשלת פרס בשנת 1990, וגם כעת קורא להם לסכל את הקמת ממשלת השמאל המסוכנת. "לא ניתן יהיה לעצור את ההתדרדרות של המהלך הזה לאחר שחלילה תושבע הממשלה", כותב הרב ירוסלבסקי

נפתלי בנט צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש בי"ד רבני חב"ד בארה"ק וזקן רבני חב"ד הרב יצחק יהודה ירוסלבסקי, שיגר היום (חמישי), מכתב לחברי 'ימינה' ובו הזהירם, כי הקמת ממשלת השמאל מהווה סכנה לכלל ישראל ותהיה בכייה לדורות.

במכתבו מציין הרב, כי פעל בהוראת הרבי למנוע את הקמת ממשלת פרס בשנת 1990, וגם כעת קורא להם לסכל את הקמת ממשלת השמאל המסוכנת. "לא ניתן יהיה לעצור את ההתדרדרות של המהלך הזה לאחר שחלילה תושבע הממשלה", כותב הרב ירוסלבסקי.

הרב ירוסלבסקי כתב: "כמי שזכיתי לקבל הוראות רבות מכ"ק אדמו"ר מליובאוויטש בענייני שלימות ארץ ישראל, ובפרט בתקופת הניסיון בשנת תש"נ (1990) להעביר את השלטון לידי מר שמעון פרס ז"ל, ופעולותיו של הרבי למנוע את העברת השלטון לידי גורמים בשמאל והסכנה הגדולה בזה, אני פונה אליכם, שלא כדרכי, ברגע האחרון ממש ובלשון הפסוק (בפרשת קורח טז, כו) "סורו מעל אהלי האנשים.. האלה ואל תגעו בכל אשר להם פן תספו בכל חטאותם".

לדבריו: "הצעד הזה הוא סכנה לכלל ישראל בכל המובנים ותהווה בכיה לדורות, ולא ניתן יהיה לעצור את ההתדרדרות של המהלך הזה לאחר שחלילה תושבע הממשלה. כל מי שיסכל תוכנית זו מובטחני שיזכה לעלות מעלה מעלה בכל המובנים, והעמידה בניסיון הזה, תביא לכאו"א מכם ברכות עד בלי די ולבני משפחותיכם. ואדרבה, עם ישראל יחזיר לכם טובה גדולה על כך, ותחרטו באותיות של זהב בתולדות עם ישראל שעמדתם בשעה קשה זו בניסיון, וגרמתם תשועה והצלה לעם היושב בציון".



0 תגובות