נתניהו זימן למפגש דחוף את ראשי הגוש; אלקין לאורבך: "אם תתנגד גם אתנגד"

    איתי גדסי 4 Comment on נתניהו זימן למפגש דחוף את ראשי הגוש; אלקין לאורבך: "אם תתנגד גם אתנגד"

    ראש הממשלה לא מרים ידיים: נתניהו זימן לפגשה דחופה את ראשי גוש הימין וראשי מועצת יש"ע, ההערכה כי נתניהו מתכנן מאבק ציבורי ענק כנגד הקמת הממשלה | ח"כ אלקין אמר אמש לאורבך: "אם לא תתמוך לא אצביע בעד" | ומדוע איילת שקד שמרה אמש על אורבך?

    ראש הממשלה נתניהו | צילום: דני שם טוב צילום: דוברות הכנסת, דני שם טוב
    22:40
    06.05.24
    אבי מימרן No Comments on איתור גופתו של ליבמן הי"ד: רב המכון המשפטי מספר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הסערה סביב הקמת ממשלת השמאל והערבים בראשות בנט ולפיד: ראש הממשלה נתניהו זימן לשעה הקרובה פגישה דחופה במעונו בבלפור את ראשי גוש הימין: ליצמן, גפני, דרעי וסמוטריץ' יחד עם ראשי מועצת יש"ע לצד יריב לוין ומיקי זוהר מהליכוד. ההערכה היא כי נתניהו מתכנן מאבק ציבורי עיקש של גוש הימין נגד ממשלת השמאל והערבים בראות לפיד ובנט שעשויה לקום בשבוע הבא.

    ראש הממשלה בנימין נתניהו תקף בחריפות את המהלך של בנט וכתב, "בנט לפני חודשיים: מתחייב בשידור חי לא לאפשר ליאיר לפיד להיות ראש ממשלה גם לא ברוטציה, ולא להקים ממשלה עם מנסור עבאס. בנט אתמול: נותן ראשות ממשלה ליאיר לפיד ומקים ממשלה עם מנסור עבאס. ההונאה הגדולה בהיסטוריה".

    ראש הממשלה פנה לאנשי הימין וכתב, "חברי ימינה ותקווה חדשה — אל תתנו לזה יד".

    סערת אורבך: ח"כ זאב אלקין שוחח אתמול עם ניר אורבך ואמר לו "אם אתה לא תתמוך בממשלה, לא אצביע בעד ממשלה שנשענת על המשותפת", כף חושף עמית סגל.

    אמש, בניגוד לדיווחים כי איילת שקד לא שלמה עם הקמת הממשלה, אתמול ח"כ ניר אורבך התכוון להוציא הודעה שהוא מתנגד להקמת הממשלה בראשות לפיד ובנט. בתגובה, איילת שקד הוזעקה ושמרה עליו פיזית. ומנעה מהגורמים שהסתובבו במשכן הכנסת לגשת אליו. לבסוף גם לקחה אותו לכפר המכביה. וההודעה נמנעה. כך חושפת עטרה גרמן.

    בתוך כך, השב"כ החל לאבטח את ח"כ נפתלי בנט לאחר שח"כ יאיר לפיד הודיע כי עלה בידו להרכיב ממשלה. מהשב"כ נמסר: "מתוקף ייעוד שירות הביטחון הכללי לשמירת סדרי המשטר הדמוקרטי ולאבטחת אישים, ועל דעת היועץ המשפטי לממשלה, החלה היום היחידה לאבטחת אישים בשירות הביטחון הכללי לאבטח את חבר הכנסת נפתלי בנט".

     



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      ביב מסוכן לישראל!!!
      ראו הוזהרתם.

      1. חפרת אכול בשנאה עצמית מה יש פתאום כל מקום אתה דוחף תגובות ביבי מסוכן ביבי לא מסוכן מה אתה רוצה טוב לך להיות מחוץ לבית מדרש תהנה מה אתה משגע תחזור למקום של אנשים כמוך ויש כאלה לרוב אל תיכנס למקומות של אנשים אוהבי תורה ומצוות סע מאיתנו

    2. 3

      רק ביבי רשע ושקרן בנט