ירושלים: אלפי ערכות חולקו לבחורי הישיבות לכבוד חג השבועות

    ארי טננבוים 1 Comment on ירושלים: אלפי ערכות חולקו לבחורי הישיבות לכבוד חג השבועות
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שבועות בירושלים: למעלה מ-3000 בחורי ישיבות קטנות וגדולות קיבלו ערכות מיוחדות עם כיבוש עשיר לכבוד החג. הערכות חולקו במסגרת תוכניות 'לבקר בהיכלו' ו'תן בלבנו'.

    תוכנית 'לבקר בהיכלו' לבחורי הישיבות הגדולות ותוכנית 'תן בלבנו' לבחורי הישיבות הקטנות מתקיימות לאורך השנה כולה והן מספקות מעטפת חינוכית, חברתית ותורנית לבחורים והוריהם. בין היתר פועל במסגרת התוכנית קו טלפוני ליעוץ והכוונה, מערך מדריכים ויועצים ועוד.

    את התוכניות מוביל המינהל הקהילתי רמת שלמה בסיוע ובעזרת מ"מ וסגן ראש העיר ירושלים הרב צביקה כהן.

    אלפי הערכות שנארזו נשלחו להיכלי הישיבות ולבתיהם של הבחורים, על מנת לשמחם בשמחת 'חציו לכם' בחג השבועות. לערכה צורף מכתב חיזוק שנערך ונכתב על ידי ראשי הישיבות השותפים בפרויקט הנכבד ונמצאים בקשר יום יומי עם האברכים והרכזים העובדים ללא לאות במסירות גדולה, למען תלמידי הישיבות תושבי ירושלים הלומדים בישיבות הקטנות והגדולות בירושלים ובכל רחבי הארץ. יצוין כי בהוראת מ"מ ראש העיר הרב צביקה כהן, ניתן דגש מיוחד על חלוקת הערכות בישיבות בדרום הארץ, שבהן לומדים בחורים תושבי ירושלים, המתמודדים עם אלפי הרקטות והטילים שנורו לעבר ערי הדרום בהסלמה הביטחונית האחרונה, ולמרות הקושי והאתגר הגדול, בחרו בהוראת רבותיהם להמשיך ולהגות בתורה הקדושה.

    מ"מ וסגן ראש עיריית ירושלים הרב צביקה כהן: "הזכות הגדולה של עם ישראל בימים אלו, היא שלומדי התורה ממשיכים בסדר לימודם הרגיל. יש לנו את הזכות להוסיף מתיקות לקבלת התורה בחינת 'חציו לכם'. כמו כן זכינו להיות שותפים בשמחת התורה של בחורי הישיבות ההוגים בתורה בישיבות בדרום הארץ, אשר מתמודדות עם אימת הטילים כמעט ללא הפסקה"



    1 תגובות

    מיין תגובות