ח"כ מרגי: "באנו לשרת את הציבור ונעשה את זה גם מהאופוזיציה" | צפו

    אסתי פלד No Comments on ח"כ מרגי: "באנו לשרת את הציבור ונעשה את זה גם מהאופוזיציה" | צפו

    ח"כ יעקב מרגי בריאיון ל'קול חי': "על כל דיון ותזוזה בכנסת, יש מחיר. ימינה חושבת שהם יצליחו להקים איזה ממשלה שונה. יהיה לנו קשה באופוזיציה, אבל נאבק בכל הכוח. ברור שיהיה לנו קשה, אבל לא נעשה להם חיים קלים" | צפו

    9:29
    19.03.24
    התעוררות No Comments on צחוק זה בריא; אבל יש גבולות | פינת אימא מאיר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ יעקב מרגי התארח בוועידת ההייטק של 'קול חי'. "צריך לשנות אצלנו את התפיסה עם אומץ. אם אנחנו רוצים להיכנס לעולם ההייטק, ובפרט בטופ, זה לא יקרה ככה סתם. יש לנו ערך מוסף של לומדי תורה, אבל צריך עוד קצת אנגלית, וגם קצת לתת להם מורל", אמר מרגי בשיחה עם אבי מימרן.

    ביחס למצב הפוליטי, אמר ח"כ מרגי: "כנראה שזה הולך לממשלה של לפיד, בנט וליברמן. מניסיון של העבר ממשלות כאלו לא מחזיקות. הם חדורי מטרה להוציא את נתניהו מבלפור, אפילו ל-48 שעות. נכון שזה יהיה קשה, אבל אנחנו באנו לשרת את הציבור ואת זה נעשה מתוך האופוזיציה".

    עוד אמר "על כל דיון ותזוזה בכנסת, יש מחיר. ימינה חושבת שהם יצליחו להקים איזה ממשלה שונה. יהיה לנו קשה באופוזיציה, אבל נאבק בכל הכוח. ברור שיהיה לנו קשה, אבל לא נעשה להם חיים קלים".

    לדבריו "שנים הדביקו לנו את הטייטל של "סחטנים", עכשיו כשהערבים מוכשרים בקהל, הלחץ מאיתנו קצת יירד. לא טוב לנו, אבל זה קצת מקל".



    0 תגובות