השר כץ לגנץ: "חייבים לנתק את ענייני הבריאות מהמחלוקות הפוליטיות"

איתי גדסי No Comments on השר כץ לגנץ: "חייבים לנתק את ענייני הבריאות מהמחלוקות הפוליטיות"

כץ פנה לגנץ על רקע אי הסכמתו לכנס את ישיבת הממשלה בשל אי מינויו לשר המשפטים: קיים חשש שישראל תאבד את יכולתה לרכוש חיסונים לקראת המשך השנה ולקראת השנה הבאה, כולל היכולת לחסן ילדים לאחר גמר הניסויים

ישראל כץ צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר האוצר ישראל כ"ץ פנה לשר הביטחון בני גנץ, בדרישה לאשר את כינוס ישיבת הממשלה המיוחדת שנקבעה להיום לאישור תקציב החיסונים, לאחר שכבר נתן את הסכמתו לכינוס הישיבה.

ההצעה המפורטת לרכש החיסונים, אותה הגיש כ"ץ לאישור הממשלה הוכנה ע"י הדרגים המקצועיים של משרדי הבריאות והאוצר לאחר דיונים ממושכים, ובהתאם להנחיית רה"מ ובאישור היועץ המשפטי לממשלה.

במידה ולא תאושר, קיים חשש שמדינת ישראל תאבד את יכולתה לרכוש חיסונים לקראת המשך השנה ולקראת השנה הבאה, כולל היכולת לחסן ילדים לאחר גמר הניסויים ומתן האישור ע"י הגורמים המוסמכים.

שר האוצר, ישראל כ"ץ: "חייבים לנתק את ניהול ענייני הבריאות והכלכלה בתקופת מעבר מתוך המחלוקות הפוליטיות שקיימות ועוד יהיו".

מכחול לבן נמסר בתגובה לישראל כץ: "ישראל כץ מנע מאזרחי ישראל תקציב מדינה ובמו ידיו פגע ביכולתם של מאות אלפי אזרחים להתאושש ממשבר הקורונה. כץ, אדלשטיין וכל חברי הליכוד יירשמו בדברי ההיסטוריה של הפוליטיקה כמשת"פים של נאשם בפלילים שמבקש לחמוק ממשפטו ולרסק את שלטון החוק. הם האחרונים שיכולים להטיף מוסר על "לשים פוליטיקה בצד". שר משפטים קבוע זה לא ג'וב ולא עניין פוליטי אלא צורך דמוקרטי ומשילותי בסיסי. אם כץ כל כך מודאג- שידרוש מראש הממשלה לאשר מינוי קבע לשר משפטים".



0 תגובות