בנט: "מצחיק שנתניהו שהפר אינספור התחייבויות דורש ממני 'התחייבות"

    איתי גדסי No Comments on בנט: "מצחיק שנתניהו שהפר אינספור התחייבויות דורש ממני 'התחייבות"

    יו"ר ימינה מגחך לנוכח דרישת נתניהו שיתחייב שלא לשבת עם לפיד: "לשמוע את המילה התחייבות מנתניהו זה קצת כמו לשים את יורם לס כפרזנטור נגד קורונה"

    Israeli Defense Minister Naftali Bennett delivers a statement to the media in Ariel, in the West Bank, January 26, 2020. Photo by Sraya Diamant/Flash90 *** Local Caption *** ????? ????? ????? ???????? ??? ???? ?? ??????? ????? ??? צילום: Sraya Diamant/Flash90
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ימינה, ח"כ נפתלי בנט מגיב למתקפה שפתח נגדו ראש הממשלה נתניהו, במתקפה משלו. בדבריו כנס ירושלים של העיתון בשבע, אמר היום (שני) בנט: "בנסיעה לכאן שמעתי ברדיו שנתניהו דורש ממני התחייבות לפני בחירות על משהו. נתניהו דורש התחייבות, הבטחה לפני בחירות", גיחך יו"ר ימינה "זה אותו נתניהו שנשבע שהוא יפנה את חאן אל אחמר והיום חאן אל אחמר זה כבר עיר קטנה".

    "זה אותו נתניהו שנשבע פעם אחר פעם, רגע לפני הבחירות, 'אנחנו נחיל את הריבונות על יהודה ושומרון'", המשיך בנט. "זה אותו נתניהו שנשבע ונדר 'נקים ממשלת ימין על מלא', ואז לקח את האיחוד הלאומי וזרק אותם כשהוא בחר בברק. זה אותו נתניהו שאמר 'נעשה רוטציה בלי טריקים ובלי שטיקים', כשעד שהוא נשלים את המשפט הוא כבר שבר את הרוטציה עם בני גנץ".

    "אז אני חייב לומר שלשמוע את המילה התחייבות מנתניהו זה קצת כמו לשים את יורם לס כפרזנטור נגד קורונה, זה קצת כמו לשמוע הרצאה של ענבל אור על מנהל תקין, זה דומה לזה שאתה לוחץ בווייז על 'אני לא הנהג'. חברים, אני אגיד לכם על מה אני מתחייב: אני מתחייב להקים פה ממשלת ימינה שאכפת לה מהאזרחים, שאכפת לה", הצהיר יו"ר ימינה.

    "לא ממשלה של שרים שעוסקים יומם ולילה בלהפוך את משרד התחבורה למכונת ג'ובים במקום למנוע את כניסת כל המוטציות לנתב"ג. לא ממשלה של שרת תחבורה שאומרת שמי שלא מצביע למפלגה שלה הוא שונא אדם", הוסיף בנט.



    0 תגובות