הרמטכ"ל על הפגיעה בספינה: "צה"ל פועל ויפעל מול האיומים"

    קובי פינקלר No Comments on הרמטכ"ל על הפגיעה בספינה: "צה"ל פועל ויפעל מול האיומים"

    לאחר הפגיעה בספינת המשא בבעלות איש העסקים הישראלי במפרץ עומרן ע"י איראן, הרמטכ"ל לראשונה מאשר כי זו הייתה פעולה איראנית ואמר, "קיבלנו תזכורת שאיראן לא רק מהווה איום גרעיני, אלא שהיא מפיצה טרור ומבצעת טרור ופעולות נגד מטרות אזרחיות"

    אביב כוכבי צילום: פלאש 90
    9:29
    19.03.24
    התעוררות No Comments on צחוק זה בריא; אבל יש גבולות | פינת אימא מאיר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הרמטכ"ל אביב כוכבי אישר לראשונה רשמית כי איראן פגעה בכלי השיט הישראלי במפרץ עומאן. את הדברים אמר כוכבי בטקס חילופי מפקד יחידה 8200 והענקת אות הערכה ליחידה.

    בפתח דבריו סקר הרמטכ"ל את מרחב האיומים איתם ישראל מתמודדת מול איראן, "מדינת ישראל מתמודדת עם איומים רבים באופן קבוע. כל הזירות פעילות וכל הזירות מצריכות מודיעין מעודכן לזמן אמת – נגד רקטה, נגד חדירה, נגד פעילות בסייבר, נגד ספינה ונגד איום על מטוס".

    הרמטכ"ל אישר לראשונה כי איראן היא זו שפגעה בספינת המשא הישראלית, "רק בסוף השבוע החולף קיבלנו תזכורת באחת הזירות האלה מאחד האיומים הגדולים ביותר באזור, איראן, וקיבלנו תזכורת שאיראן לא רק מהווה איום גרעיני, אלא שהיא מפיצה טרור ומבצעת טרור ופעולות נגד מטרות אזרחיות" אמר כוכבי.

    הרמטכ"ל שיגר מסר ברור לאיראן ואמר, "צה"ל פועל ויפעל מול האיומים המסכנים אותו במעגל הקרוב ובמעגל הרחוק, וכרגיל הוא יעשה זאת באמצעות המודיעין המשובח שאגף המודיעין מספק לו, ומאחת הרגליים המרכזיות ביותר שלו שהיא כמובן יחידה 8200" שיבח הרמטכ"ל את היחידה החשובה של חיל המודיעין.

    הרמטכ"ל התייחס לפרס שמוענק ליחידה ואמר, "על העבודה יוצאת הדופן הזו, 8200 מקבלת הבעת הערכה ברורה. על ביצועיה וגם על השותפות עם כל המפקדות במטה הכללי וארגוני הביטחון במדינת ישראל. כולנו נהנים מאיכות מודיעין מעולה שמבוססת על פריצות דרך חסרות תקדים".



    0 תגובות