סער לבנט: "אתה לא יריב שלנו, המשך ההתגוששות תשרת את נתניהו"

איתי גדסי No Comments on סער לבנט: "אתה לא יריב שלנו, המשך ההתגוששות תשרת את נתניהו"

לאחר המריבה האישית בין סער לבנט, במהלכה התגלה כי סער קידם כתבות מכפישות כנגד בנט, סער מעוניים ליישב את ההדורים ולהפסיק את המלחמה הפוליטית. הליכוד הגיב להפסקת האש שיזם סער, "הכל כדי לתאם את הממשלה שלהם תחת לפיד"

Likud parliament member Gideon Saar speaks during an event with his supporters after losing in the elections for the Likud leadership, in Or Yehuda, January 2, 2020. Photo by Tomer Neuberg/Flash90 *** Local Caption *** ????? ??? ????? ??? ????? ?????? ???????? ?????? ????? ?????? ???????? צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר המריבה האישית הנמוכה בין יו"ר תקווה חדשה גדעון סער, ליו"ר ימינה ח"כ נפתלי בנט, פונה היום (חמישי) סער לבנט ומנסה להשיב את ההדורים ביניהם, בכדי לא להעמיק את הקרע ולגרום לנזק אלקטורלי, "לישראל חשוב שנלך ביחד ונעשה שינוי במדינה" כותב סער.

סער הוסיף וכתב, "טובת המדינה מחייבת את החלפת נתניהו כדי לאחד את העם ולהקים ממשלה יציבה. תקווה חדשה תתמקד רק בכך". על רקע המריבה האישית שככל הנראה סער קצת נבהל ממנה, כתב, "אתה לא היריב שלנו והמשך ההתגוששות בינינו תשרת רק את נתניהו. לפיכך, היא תיפסק מצידנו, גם אם זה יהיה באופן חד-צדדי" הבהיר סער.

בליכוד התייחסו לתגובה של סער וכתבו, "‏גדעון ובנט כבר חתמו על הסכם עודפים והיום גדעון הודיע על הפסקת אש עם בנט – הכל כדי לתאם את הממשלה שלהם תחת לפיד. רק הליכוד יכול להקים ממשלת ימין על מלא".



0 תגובות