משי זהב בריאיון כואב: "אם הוריי היו מתחסנים יש מצב שהם עוד היו אתנו"

    אסתי פלד No Comments on משי זהב בריאיון כואב: "אם הוריי היו מתחסנים יש מצב שהם עוד היו אתנו"

    יו"ר זק"א יהודה משי זהב בריאיון נסער ל"מהדורה המרכזית" לאחר פטירת הוריו ואחיו בחודש אחד מנגיף הקורונה, זועק על הזלזול בהנחיות במגזר החרדי וההתנגדות חסרת האחריות לחיסונים. משי זהב סיפר על מצב הנפטרים בירושלים: "כבר שבועיים כל 400 הכיסאות של גמ"ח האבלים תפוסים. מעולם לא היה לנו דבר כזה"

    צילום: פלאש 90
    17:13
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלקוחות המומים: גם 'יש חסד' בירושלים מוכר ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר האובדן הגדול מנדיף הקורונה בפטירת הוריו ואחיו בחודש אחד, יו"ר זק"א יהודה משי זהב התראיין הערב (שלישי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן סיפר על האבידה הגדולה לאחר פטירת הוריו, "בכל יום שישי הייתי באופן קבוע הולך לקנות את הפירות הכי יפים להוריי לכבוד שבת מרחוב עזה. ותמיד אמא שלי אומרת לי הפירות שלך עושים לנו את השבת".

    ובדרך שגרה "הלכתי שוב ביום שישי לקנות להם פירות והתחלתי לנסוע לבית הוריי ולפתע באמצע הדרך אני קולט שאין לי לאן לנסוע והתחלתי לבכות. אבל אני שמח על ה-30 שנה שזכיתי לכבד את השבת להוריי בפירות הטובים".

    משי זהב מספר על האסון הגדול במגזר החרדי שהולך ונמשך כל העת, "מצד אחד משפחות רבות מאבדות את יקיריהם ואחרים ממשיכים בחייהם כרגיל. אין ירידה במספרים. מודעת אבל מתכסה כבר במודעת אבל אחרת. כך זה היה על המודעות האבל על הוריי כבר בבוקר המודעות כוסו במודעות אחרות". משי זהב תוקף את השקרים על החיסונים ואומר בנחרצות, "אני יודע שאם הוריי היו מתחסנים אני מאמין שהם היו אתנו עד היום".

    שמשהו קורה אצלנו במגזר הולכים לרופאים הכי טובים והולכים לרב פירר, ביום הכיפורים אנחנו שואלים את הרופא, כל גדולי ישראל קוראים להתחסן. ופתאום צצים כל מיני אנשים שמתקראים רבנים לוקחים על הכתפיים שלו חיים של יהודים מאיפה? אני רציתי לבוא לרב אחד דיבר נגד החיסונים ולקחת אותו לסיבוב במחלקת קורונה שיראה את המציאות".

    יש לנו גמ"ח לבתי אבלים, יש לנו 400 כיסאות בגמ"ח. כבר שבועיים אין כיסאות לתת. מעולם לא היה לנו תפוסה מלאה. הרב וואזנר נפטר לפני שבוע, בנו ידיד שלי ניחם אותי בשבעה והוא היה נגד החיסונים ועכשיו הוא מתחיל להגיע עם מסיכה לבית הכנסת. למה צריך לחכות שזה יגיע אליך?".

    אל השיחה צורף המדען ד"ר ארז דרטי ממכון דוידסון לחינוך מדעי, והתייחס לטענות כי עושים ניסויים על בני אדם במסגרת נתינת החיסון: "הניסוי נגמר. כעת זה הפצת החיסון. גם עוקבים אחרי התנהגות החיסון בעולם האמיתי. אבל החיסון בטוח ויעיל".

    עוד הוסיף, "חד משמעית המחלה יותר גרועה מהחיסון, אחרת לא היינו מתחסנים. אחוז שלם מהחברה החרדית נפטר מקורונה זה מספר מטורף שקשה לתפוס אותו. בארץ אף אחד לא מת מחיסון. היה אחוז קטן שהיה לו תופעת לוואי אלרגית אך הם טופלו וזה עבר. בסופו של דבר לוירוס יש לו תופעות לוואי ארוכות טווח. אנשים לא חזרו לעצמם אחרי המחלה".

     

     

     

     



    0 תגובות