עו"ד בן צור לפרקליטות: "ניסיון להלך אימים על עורך דין מייצג"

    ישראל רובין No Comments on עו"ד בן צור לפרקליטות: "ניסיון להלך אימים על עורך דין מייצג"

    לאחר שהזהירו אותו שלא לקיים קשר עם עד התביעה מיל'צן בכל הקשור לתיק 1000, סנגורו של ראש הממשלה עו"ד בן צור שיגר מכתב תגובה חריף במיוחד לפרקליטות: "התנהלותכם חמורה עד מאוד; מדובר בניסיון להלך אימים על עורך דין מייצג ופגיעה במתחם הייצוג; אם אתם חשים קשיים בניהול ההליך וסבורים כי ניסיונכם להפליל את ראש הממשלה אינו עולה יפה – תתמודדו עם הדבר בבית המשפט, או תחזרו בכם מכתב האישום הנפסד שהגשתם"

    עו"ד בועז בן צור
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הפרקליטות שיגרה היום (חמישי) מכתב אזהרה לסנגורו של נתניהו עו"ד בעז בן צור, בה הוא מוזהר שלא להיות בקשר עם עד התביעה ארנון מילצ'ן על נושאים שנוגעים לכתב האישום. בפרקליטות הזהירו כי הדבר עשוי להחשב כשיבוש מהלכי משפט.

    בתגובה, עו"ד בן צור כתב לפרקליטות מכתב במיוחד, בו הוא תוקף אותם על מכתב האזהרה וטוען כי מדובר בניסיון להלך אימים על עו"ד מייצג, פגיעה בוטה במתחם הייצוג ושימוש לרעה בסמכות: "אני רואה בחומרה רבה את מכתבכם מהיום", כתב בן צור.

    "לעומת זאת, התנהלותכם הנשקפת מן המכתב ומן הצרופות לו – היא חמורה עד מאוד. כפי שנמסר לכם מפורשות – וכפי שעולה גם מהמזכרים עצמם – הקשר שמתקיים עם מר מילצ'ן הוא בענייני חולין בלבד. הגם שכך, קיימתם עם מר מילצ'ן שיח על הייצוג שאותו אני מנהל ב'תיק 3000' וב'תיק 4000", טוען בן צור ומאשים: "ניסיונכם 'לדלות מידע' על הייצוג בתיקים אלה בדרך עקיפה, ותוך הפעלת כוח שלטוני, הוא התערבות ופגיעה בוטה במתחם הייצוג".

    "כידוע", מוסיף סנגורו של ראש הממשלה: "אין זו הפעם הראשונה שבפרשה זו נעשים מעשים מסוג זה, ודי אם נזכיר את הניסיון הפסול להדיח את מר אור אלוביץ' לדחוק באביו 'להחליף' את עורך דינו כדי שיוכל להתקשר בהסכם עד מדינה. לכך מצטרפים אירועים המתבררים מהעת האחרונה, ובכלל זאת הסתרת חומרים מההגנה והצהרת הצהרות שאינן אמת בפני בית המשפט הדן בהליך".

    "היה זה אף מעניין לראות כי במכתבכם התיימרתם לעסוק ב'חובת זהירות'. ראשית, כלל לא ברור לי מניין נטלתם את החירות לעסוק ב'חובת הזהירות' שחלה על עורך דין מייצג, ומי שמכם לעסוק בכך. ומכל מקום, אבקש להדגיש בפניכם דווקא את חובת הזהירות החלה עליכם, שממנה נגזר כי עליכם: לומר – תמיד – אמת לבית המשפט, להימנע מלשבש הליכי משפט, להימנע מחדירה פסולה ואסורה למרחב הייצוג ולשמור על כל חובותיכם על פי דין".

    לטענת בן צור: "משלוח מכתבכם זה, שהוא בבחינת ניסיון להלך אימים על עורך דין מייצג ושיש בו משום שימוש לרעה בסמכויות העומדות לכם – מכתב שתכליתו הברורה היא לשבש את פעילות ההגנה – חותר תחת כל אלה. ואף
    לא למותר לציין, כי אין זו הפעם הראשונה שבה נעשה שימוש באיומים בהליך דנן, והריני להבטיחכם כי מעשים כאמור שטרם נגלו עד כה עוד יתבררו בהליך גופו".

    "אציע, כי אם אתם חשים קשיים בניהול ההליך עד כה, ואם משום מה אתם סבורים כי ניסיונכם להפליל את ראש הממשלה אינו עולה יפה – תתמודדו עם הדבר בבית המשפט, או תחזרו בכם מכתב האישום הנפסד שהגשתם".

    "עד אז, אני מתרה בכם שלא לעסוק בענייני הייצוג ושלא להתערב בסוגיות לא לכם. והנה, בעודי כותב מכתבי זה, פרסמתם את מכתבכם בתקשורת. נאה דורש "סיקור אוהד", נאה מדליף ומקיים".

    "זוהי תגובה ראשונית לאמור במכתבכם זה, ואין באמור כדי לגרוע מאיזו טענה, כמו גם מאפשרות לברר את מעשיכם בפורומים המתאימים. נוכח חומרת הדברים, אני מכתב למכתבי זה את ראש לשכת עורכי הדין, עו"ד אבי חימי", חתם בן צור.



    0 תגובות