שריד לדור דעה: המשב"ק שוקי דויטש בריאיון מרתק על זקן ראשי הישיבות

אסתי פלד No Comments on שריד לדור דעה: המשב"ק שוקי דויטש בריאיון מרתק על זקן ראשי הישיבות

משמשו בקודש של מרן ראש הישיבה הגר"י שיינר זצ"ל, שוקי דוייטש בריאיון מיוחד ל"מהדורה המרכזית" סיפר על התקופה האחרונה במחיצתו של הרב, "הרב נדבק בקורונה רק לפני שבועיים והכל היה כרגיל עד ערב שבת האחרונה"

צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

המשמש בקודש של זקן ראשי הישיבות מרן הגר" שינר זצ"ל, שוקי דויטש התראיין הערב (ראשון) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן וסיפר על התקופה האחרונה במחיצתו של מרן ראש הישיבה, ואמר בכאב, "זה זמן לא קל, לא מעכלים את הבשורה. זה הכה אותנו בהלם מוחלט. הראש ישיבה נדבק לפני שבועיים בקורונה, ועד ליל שבת האחרון הוא היה בהכרה והכל היה רגיל לכן אנחנו בהלם מוחלט".

סיפר מיוחד על תקופת כהונתו כראש ישיבה בארה"ב בגיל צעיר מספר שוקי דויטש, "יום אחד יצאו ללא רשות חבורת בחורים בבין הזמנים יצאנו כל החברים לטייל להרים, לפתע פתאום לא מצאתי את הדרך ונאבדתי. המשטרה התערבה ונהייתה מהומה, הרב שיינר עמד בפתח הבית והתפלל חזק תהילים על הבחורים. הראש ישיבה עמד עם סיגריה מלחץ ולקח אותו לביתו וביקש מהרבנית שתכין לו ארוחת ערב, אח"כ אמר לו בטח אתה עייף נתן שמיכה חמה, נתן לו נשיקה והניח לו לישון. זה היה הראש ישיבה הוא לא העיר לו כלום לבחור רק אמר לו אני מבקש ממך הפעם הבאה תבקשו רשות".

 



0 תגובות