נומה: "תסתכלו על תמונות הנפטרים ותחליטו מה יותר קשה"

    ישראל רובין No Comments on נומה: "תסתכלו על תמונות הנפטרים ותחליטו מה יותר קשה"

    הפרויקטור למגזר החרדי, רוני נומה, בראיון ל'קול חי': "מתוך 8,511 נדבקים אתמול – 2,621 הם חרדים, 31% מסך התחלואה. יש סיבות לאופטימיות, אבל המספרים עדיין גבוהים מאד"

    אלוף במיל' רוני נומה צילום: גרשון אלינסון / פלאש 90
    9:29
    19.03.24
    התעוררות No Comments on צחוק זה בריא; אבל יש גבולות | פינת אימא מאיר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פרויקטור הקורונה למגזר החרדי, אלוף במיל' רוני נומה משאיר מקום לאופטימיות אך מעדיף להיות מודאג כדי לבלום את התחלואה: "יש גם סיבות להיות אופטימיים אבל כדאי שנעסוק בימים הקרובים בסיבות להיות מודאגים בכדי להמשיך ולבלום את התחלואה. אנחנו רואים בימים הקרובים איזו שהיא עצירה בעלייה, עדיין המספר הוא מאוד מאוד גבוה. זה נראה שהוא מפסיק לעלות ואנחנו רוצים לכופף אותו שיתחיל לרדת. זה היעד של כולנו ובגלל זה גם הוארך הסגר. במקביל, אנחנו ממשיכים לדחוף ולקדם את מבצע החיסונים ולחסן בהיקפים הכי רחבים שניתן כי זה מנוע הצמיחה ליציאה מהמשבר".

    בשיחה עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר, מציג נומה את נתוני התחלואה העדכניים במגזר החרדי: "הנתונים הם בסדר גודל של כ-2000 מאומתים חדשים במגזר ביום. הבוקר אפילו יותר – 2,623 נדבקים. זה 31% מסך התחלואה. בכל המדינה יש 8,511. זה כמובן גבוה מאוד. זה צריך להטריד את כולם".

    נומה פונה אישית לכל אחד מהמאזינים ומאזרחי ישראל ומפציר לשמור על הכללים: "אני באמת פונה לכל אחד ואחת, כולנו רוצים לחזור לחיים המוכרים של לפני המגיפה. כולנו שואפים לזה. זה מסע ארוך. אין לנו פתרונות קסם. צריך להמשיך לשמור על המסיכה, על כל הכללים ולהתחסן. תסתכלו על תמונות הנפטרים ותחליטו מה יותר קשה".

    לדביר נומה: "יקח זמן עד שנחזור לשגרה אחרי הסגר, אבל אנחנו שוקדים כבר עכשיו, יחד עם רבנים ומנהלי מוסדות החינוך, על מתווה נכון להחזרת הלימודים בתום הסגר".



    0 תגובות