מספר שיא בחולים הקשים ובמונשמים: פרופ' אש: "יש אופטימיות זהירה"

    צבי טסלר No Comments on מספר שיא בחולים הקשים ובמונשמים: פרופ' אש: "יש אופטימיות זהירה"

    פרופ' אש מסביר כי ישנה בלימה מסויימת בחולים הקשים ייתכן וזה התוצאה של הסגר שהחל לפני כשבועיים והחיסונים. מספר המאושפזים עומד על שיא מתחילת המגיפה. במהלך סוף השבוע נרשמו 100 מקרי מוות מקורונה

    פרופ' אש צילום: פלאש 90
    10:53
    26.04.24
    הרב אהרן לוי No Comments on ההבטחה השניה מתגשמת מול עינינו \\ הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פרויקטור הקורונה, פרופ' נחמן אש, גילה היום (ראשון) אופטימיות ראשונית במהלך בתדרוך לתקשורת ואמר כי "יכול להיות שיש סיבה מסוימת לאופטימיות" מכיוון שקצב התחלואה מתחיל להראות בלימה מסוימת.

    פרופ' אש נימק את האופטימיות שלו בכך ש"גרף התחלואה לא עולה בצורה אקספוננציאלית, אלא התחיל להתעקם קצת", אש הסביר את הבלימה הראשונית ואמר, "אפשר להסתכל על כך בראייה אופטימית נוכח החיסונים והסגר הזה, שלהערכתי יביא תוצאות, עם קצת השפעה של הסגר הקודם שהיה הרבה פחות אפקטיבי".

    בתוך כך, כעת מספר שיא בחולים במצב קשה ובמונשמים – מספר החולים במצב קשה חצה לראשונה את רף ה-1,000 ועומד כעת על 1,041 (לפני שבוע – 807) ומספר המונשמים הגבוה ביותר מפרוץ המגיפה – 239 .לצד זאת, מספר המאושפזים עמד אתמול על 1,753(בשבוע שלפניו – 1,409)

    ירידה במקדם ההדבקה הכללי לצד עלייה במגזר החרדי ובמגזר הערבי. במהלך סוף השבוע האחרון נרשמו 100 מקרי מוות מנגיף הקורונה.

    בנוסף, כל הזמן התפוסה בבתי החולים עולה, ההיערכות בסגר הקודם כפי שהורה ראש הממשלה ל1500 מיטות לחולים קשים בבתי החולים מונעת את קריסת מערכת הבריאות.

     

     



    0 תגובות