יו"ר 'מגן לחולה': "החיסונים – נס משמים; מחלקות הקורונה – תקלה חסרת תקדים"

    אבי יעקב No Comments on יו"ר 'מגן לחולה': "החיסונים – נס משמים; מחלקות הקורונה – תקלה חסרת תקדים"

    יו"ר מגן לחולה בנימין פישר בשיחה עם קול חי: "מה שקורה פה בישראל עם החיסונים זה נס. צריך קצת להפסיק להתלונן" | פישר תקף את מערכת הבריאות: "בושה למדינה שמחלקות הקורונה בבתיה"ח נראות כפי שהן נראות. אין להם מחילה, כפרה ותקנה"

    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    "מה שקורה פה בישראל עם החיסונים זה נס. זכינו במתנת שמיים. תחשוב מה היה לנו פה בשנה שעברה ואיפה אנחנו עכשיו. אולי צריך קצת להפסיק להתלונן", אומר יו"ר "מגן לחולה" בנימין פישר.

    בשיחה עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר, מוסיף פישר: "קופות החולים עושות עבודה יוצאת מן הכלל. בגדול, כל מי שהקשיב להוראות של משרד הבריאות מן הרגע הראשון הוא היום איתנו, בחיים,ומרגיש טוב ונמצא בשלב זה או אחר של החיסון. ייקח עוד כמה שבועות בעזרת ה' ורוב המדינה תהיה מחוסנת, צוותי החינוך, האוכלוסיות בסיכון. רואים את התקווה באופק. צריך להודות לקב"ה".

    בהמשך השיחה פתח פישר במתקפה חסרת תקדים על מערכת הבריאות: "לצד הנס הגדול של החיסונים – בושה למדינה שמחלקות הקורונה בבתיה"ח נראות כפי שהן נראות. אין להם מחילה, כפרה ותקנה. למה צריכים למות שם עם הבדידות וחוסר העזרה? למה הייתי צריך לאבד את מורי ורבי הגר"ש פוברסקי זצ"ל? החולים במחלקות האלה עברו 'שואה' לפני שנפטרו".



    0 תגובות