בצלמו למח"ש: לחקור את השוטרים שהפקירו את תושב מא"ש

    ישראל רובין 2 Comment on בצלמו למח"ש: לחקור את השוטרים שהפקירו את תושב מא"ש

    בצלמו למח"ש: חקרו בדחיפות את השוטרים שהיו מעורבים במעצר השווא והפקרת אדם חסר ישע לרחוב הקפוא בצלמו "אין כל ספק שלו היה מדובר באדם מרמת אביב לא היה קורה טעות כזאת. דם החרדים הותר"

    משרדי המחלקה לחקירות שוטרים צילום: Renkin Fenton/Flash90
    17:38
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המחלקה המשפטית של ארגון זכויות אדם בצלמו, בראשות עו"ד מיכאל ליטווק ואריה קמחי שיגרו הלילה (בין מוצ"ש לראשון) מכתב נוקב לראשת מח"ש, עו"ד קרן בר מנחם, בדרישה לחקור ולמצות את הדין עם כלל השוטרים המעורבים במעצר השווא והפקרת האדם חסר הישע ממאה שערים.

    כזכור, שוטרים פרצו באישון ליל לבית תושב מאה שערים, יוסף פליישמן ללא צו בית משפט. גררו אותו ממיטתו ללא בגדים חמים וכשהגיע לבית מעצר גילו שבכלל מדובר במעצר שווא. המשטרה לא טרחה לרגע להחזירו לביתו או להתנצל והוא שוחרר חסר כל לרחוב הירושלמי הקר ללא דרך לשוב לביתו.

    הוא התבוסס בקור ונפל ונפצע. צוות מד"א פינה אותו לבית החולים והוא מאושפז עם חשש לנזק בלתי הפיך.

    במכתב החריף נכתב עוד ש'לא ייתכן שדבר כזה קורה ומח"ש לא מגיבה מייד. אין כל ספק שלעולם לא היו עוצרים אדם מרמת אביב בתל אביב באותה צורה ואופן שנעשו פה. לצערנו ניכר שבעיני משטרת ישראל דם החרדים הותר ואין דין ואין דיין".

    "מינוי קצין בודק וכדומה הינם יפים למטרות פרסום אולם רק בידי מח"ש הסמכות להעניש שוטרים שפוגעים כה חמור בזכויות אדם", נמסר מארגון בצלמו.

    שי גליק, מנכ"ל בצלמו, מסר: "לו היה מדובר במפגין בלפור הארץ הייתה סוערת ויו"ר וועדת הפנים מיקי חיימוביץ הייתה מכנסת דיון חירום בוועדה, אבל זה רק חרדי אז זה בסדר אפשר להמשיך לפהק. דם החרדים אינו סמוק פחות מדמם של מפגיני בלפור. נמשיך לדרוש צדק ליוסף פליישמן".

    בתוך כך, השר לביטחון פנים, ביקר אמש (מוצאי שבת) את הפצוע בבית החולים שערי צדק, שם הוא מאושפז, יחד עם ראש הצוות לענייני החברה החרדית ניצב (בדימוס) אריק יקואל.

    אוחנה מסר: "הבעתי בפני יוסף את צערי העמוק על מה שאירע. שלחתי לו בשם אזרחים רבים שפנו אלי חיבוק מחזק ואיחולי בריאות טובה. משטרת ישראל תתחקר את האירוע ותפיק ממנו את הלקחים לצמצום הישנות מקרים מסוג זה".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      ביזיון, יש להעמיד את השוטרים ואת מפקדם לדין פלילי, על התעללות בחסר ישע.
      בושה שדבר כזה קורא בישראל.
      מזעזע ששוטר מצבע התעללות בקשיש.

    2. 1

      יש ליוסף פליישמן קרובי משפחה או מכרים??