סקר החיסונים של "קול חי": 38% מחכים להכרעת הרבנים, 40% לא רוצים חיסון

    אתר קול חי 7 Comment on סקר החיסונים של "קול חי": 387 מחכים להכרעת הרבנים, 407 לא רוצים חיסון

    סקר "קול חי": האם אתה סומך על המלצות משרד הבריאות בעניין החיסונים? 67.8% מהחרדים לא סומכים, 32.2% סומכים | האם תתחסנו? 40% לא, 38% מחכים להכרעת הרבנים, רק 14% יתחסנו

    8:35
    26.04.24
    אליהו גרין No Comments on התחזית: השרב נשבר, אך עדיין יהיה חם מהרגיל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מסקר החיסונים של "קול חי" שבוצע אתמול (שני) ומתפרסם הבוקר (שלישי) ב"מהדורת הבוקר", עולה כי 67.8% מהנשאלים אינם סומכים על המלצות מערכת הבריאות בנוגע לחיסונים, ואילו 32.2% השיבו שכן (סומכים על המערכת).

    במענה לשאלה האם עד כמה שידוע לנשאל, החיסונים החדשים בטוחים לשימוש? ענו 31% שכן, 29% ענו שלא ו-40% שאינם יודעים.

    40% מהנשאלים השיבו שלא יתחסנו בחיסון החדש לקורונה, 38% אחוזים מחכים להכרעת הרבנים, 14% יתחסנו ו-2% יתייעצו עם הרופא. 6% השיבו תשובות שונות אחרות.

    81.5% השיבו כי אם יציעו להם תמריץ (כלכלי/דרכון ירוק וכו') לא ישנו את דעתם, ו-18.5% השיבו שיתחסנו במקרה כזה.

    מבין המשיבים שלא יתחסנו, 36.9% השיבו שימתינו עוד קצת, 33.7% לא סומכים על החיסון הנוכחי כלל, 17.7% השיבו כי יתחסנו, 8.7% אינם צריכים לדעתם משום שהחלימו ו-3% אינם מתחסנים דרך קבע.

    בנוגע לתחלואה, 57% השיבו כי לא חלו בקורונה, 9% אחוז חלו בעצמם, 4.6% השיבו כי הם עצמם ובן/בת זוגם חלו, 7.4% השיבו כי הם וילדיהם חלו ו-22% השיבו כי אחד או כמה מילדיהם חלו.

    43% השיבו כי הם בעד בחירות בקרוב ו-57% השיבו שהם מתנגדים.

    מבין המועמדים לראשות הממשלה, 57% השיבו כי בנימין נתניהו הכי מתאים, 12% גדעון סער, 5% נפתלי בנט, 0.5% בני גנץ, 0% יאיר לפיד ו-25.5% הצביעו על מועמדים אחרים.

    מבין נשאלי הסקר, 55.6% הינם גברים ו-44.4% נשים. 95.8% מהנשאלים מגדירים את עצמם חרדים, 2.5% חרד"לים, 0.7% דתיים, 0.5% מסורתיים ו-0.5% חילונים.

    מבין המגדירים את עצמם חרדים: 24.6% חסידים, 44% ליטאים, 25% ספרדים ו6.4% הגדרות שונות אחרות.

    הסקר בוצע בתאריך 14 בדצמבר 2020 בהשתתפות 458 נשאלים ובוצע בשיטות לא סטטיסטיות המוכרות במכוני הסקרים.

    איסוף וניתוח נתונים: בצלאל קאהן

    לסקר המלא



    7 תגובות

    מיין תגובות
    1. 7

      חוסר האחריות שלכם מזעזע! אין שום ערך לדעות ההמון, שכמה שהוא יותר פרימיטיבי כך הוא רואה עצמו חכם גדול יותר (תדברו עם הצ'אלמערס, ותראו שהם יודעים הכל…). מובן מאיליו שיש חיוב גמור להתחסן!!!

      1. מי שרוצה חיסול שיעשה חיסון. מי שיותר פרמיטיבי יותר בריא באמת…

      2. מתוך "בחדרי חרדים"
        בדרשה, מעלה הרב מבילגוריי את החששות של החסידים מכך שרבם (אחיו, כ"ק האדמו"ר מבעלז) עוזב אותם לאנחות וכי הם "דואגים על העתיד באמרם שאולי ח"ו איזו סכנה מרחפת על מדינה זו ואחי צדיק הדור שליט"א רואה את הנולד על כן הוא הולך הלוך ונסוע לא"י".

        הרב מבילגוריי ממשיך ומסביר בדרשה כי בריחתו של האדמו"ר מבעלז הינה רק בגלל "שאיפתו ותשוקתו לעלות לאה"ק (ארץ הקודש) המקודשת בעשר קדושות, ויודע אני שזה זמן כביר הוא משתוקק מאוד לא"י וכל אדיר חפצו ונפשו הטהורה שוקקה לעלות לעיר ה' שמה לעורר רחמים ורצון על הכלל".

        (ארכיון)
        (אילוסטרציה: shutterstock)
        לבסוף מבטיח הרב מבילגוריי בשם אחיו הרבי מבעלז כי לחסידים שיישארו בהונגריה לא יאונה כל רע: "הצדיק רואה שתשרה פה לתושבי מדינה זאת מנוחה ושלווה, כי טוב שהצדיק רואה כי טוב וכל טוב ואך טוב וחסד ירדוף וישיג את אחינו בית ישראל בני מדינה זו".

        ארבעים יום לאחר מכן פלשו הנאצים להונגריה, ושלושה חודשים אחרי דרשתו של הרב מבילגוריי (שהצליח לברוח אף הוא) החלה השמדתם האכזרית של יהודי הונגריה על ידי הנאצים.

    2. 6

      ממש לא נכון אין שוםם חובה להתחסןןןןן

    3. 5

      להתחסן זה מסוכן חד משמעית

    4. 4

      זה לקחת סיכון אבל הרב קניבסקי שר התורה אמר להתחסן אז בוטחים בה' וזכות הצדיקים תשמור אלינו

      1. מפליא עד כמה אנשים שאין להם שום ידע בשום נושא, קובעים מסמרות: מסוכן להתחסן! היום ברור בתכלית שאין שום סכנה יותר מכל חיסון אחר, לעומת זאת, כדאי לבקר בבתי חולים ולראות את הסובלים מקורונה, שלא לדבר על הנפטרים! אבל החכמים הנ"ל מכחישים גם את הקורונה…
        חבל שנותנים כלל מקום לדברי הבל!