האזינו: הריאיון הסוער עם השר לשעבר רוני מילוא שהסתיים בטריקת טלפון

    אסתי פלד 2 Comment on האזינו: הריאיון הסוער עם השר לשעבר רוני מילוא שהסתיים בטריקת טלפון

    נתניהו מחסל את בתי המשפט: השר לשעבר מוותיקי הליכוד רוני מילוא בריאיון סוער במיוחד ל"מהדורה המרכזית" על רקע פרישתו של גדעון סער מתנועת הליכוד ותוקף בחריפות את נתניהו, "למה הוא לא הזכיר את בגין במעמד חתימת הסכמי השלום?". בהמשך השיחה תקף מילוא אף את המגיש אבי מימרן והאשים אותו, "יש לך רק ביבי בראש" | האזינו

    צילום: פלאש90
    11:35
    31.05.24
    אתר קול חי 1 Comment on הרב השיב בנחרצות כנגד ארגון 'כושרות': "לא לסמוך עליהם בכלום"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר לשעבר מוותיקי מפלגת הליכוד, רוני מילוא התראיין הערב (רביעי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן, על רקע פרישתו של גדעון סער תוקף בחריפות מילוא את ראה"מ, "היום נתניהו מנסה לחסל את בתי המשפט בגלל התיקים שלו".

    מילוא פתח והזכיר לכולם כי מבחינת הליכוד חשוב לומר כי "המנהיג הגדול ביותר היה מנחם בגין, הוא ניצח את מפא"י לאחר 29 שנות שלטון רצופות".

    מילוא תקף את נתניהו על רקע הסכמי השלום ההיסטוריים, "בגין נהנה מתמיכה של המערך בהצבעה על ההסכם עם מצריים. היום שנתניהו עומד בוושינגטון בחתימת הסכמי השלום עם האמירויות ובחריין, לא מזכיר בכלל את בגין שחתם על הסכם שלום עם הגדולה שבאויבות שלנו".

    מילוא הוסיף כי "יש כאן הרבה דברים שנתניהו הביא על עצמו שהרחיק אנשים טובים ממנו, בני בגין, מרידור ולימור לבנת".

    מילוא ביקר את הליכוד כיום ואמר, "עכשיו הוא השאיר אנשים שמתחנפים אליו". מילוא התייחס לפרישת סער וציין כי, "סער יותר קיצוני ימינה מביבי, ולמה הוא  הרחיק אותו? בגלל שהוא התמודד איתו?. אחרי שלוי הפסיד שמיר נתן לו את תיק החוץ בכדי לפייס אותו" סיפר מילוא על התנהלות שמיר בניגוד לנתניהו.

    מילוא המשיך ותקף את נתניהו והאשים אותו בחיסול המערכת המשפטתית, "אם לא היו בתי משפט שהגנו על בגין הן גוריון היה מכניס אותו לבית הסוהר. היום נתניהו מנסה לחסל את בתי המשפט בגלל התיקים שלו" האשים מילוא בחריפות.

    על שמירת הרצף השלטוני ע"י נתניהו, ענה מילוא בהשתלחות, "אולי אתה מוכן להקשיב לי כי אתה מראיין אותי ולא אני אותך", מילוא הוסיף, "מה שגרם לשרון לא להיות שוב ראש ממשלה בגלל הבעייה הבריאותית. ייתכן והוא היה אח"כ ראש ממשלה לשנים ארוכות. ביבי גיבור גדול שאין לידו אף אחד. ואתה (מימרן) אל תשכח את זה ביבי הרחיק כל אחד שאיים עליו".

    מילוא האשים לא פחות ולא יותר את הרדיו, "אצלכם בתחנה שלכם זה שביבי ראש ממשלה עם תיק פלילי על קבלת שוחד זה לא מטריד אתכם בכלל". המגיש אבי מימרן השיב, "זה לא אצלנו, כך קבע החוק הישראלי בעניין". מילוא ענה, "אל תגיד לי שזה החוק". מימרן הבהיר, "גנץ אישר את זה לפני חצי שנה".

    מילוא המשיך וטען, "אני מכיר את הבג"ץ יותר ממך, אם ראש הממשלה נאשם בפלילים הוא צריך לפרוש וללכת לתקופת קיפאון. הוא לא צריך להישאר ראש ממשלה". קובע מילוא ומוסיף, "זה שהחוק מתיר לו זה באמת גבורה גדולה. אבל אם הוא לקח שוחד או נאשם וחשוד הוא לא צריך להישאר ראש ממשלה אלה אם כן זאת מדינה עולם שלישית".

    מילוא המשיך להתפרץ ולהשתלח, "כנראה שהתחנה שלכם מתאימה לעולם שלישי. אני לא מוכן להתראיין. הדרך שאתה מראיין לא אובייקטיבית והגונה. אתה לא לוקח עובדות ולא בודק היסטוריה ולא לוקח את שמיר בגין ושרון ויש לך רק ביבי בראש" האשים מילוא וניתק את השיחה בסערה.

    מימרן השיב לו עם ניתוק השיחה: "מעניין למי יש רק ביבי בראש?".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      חחחחה עמי הארצות כשמתבגרים דעתם מטפשת עליהם
      או שמא מילוא היה תמיד טפשון

      1. צודק היגזים המילוא הזה