שר החוץ אשכנזי נועד עם שר התיירות של בחריין: "מחויבים למימוש ההסכמים"

    שלמה ריזל No Comments on שר החוץ אשכנזי נועד עם שר התיירות של בחריין: "מחויבים למימוש ההסכמים"

    שר החוץ אשכנזי בהצהרה לתקשורת לאחר שנועד עם שר החוץ של בחריין: "אנו פועלים ומחויבים להביא למימוש ההסכמים בהקדם האפשרי; אני מתכנן להגיע בקרוב מאוד לביקור במנאמה כדי לחנוך את שגרירות ישראל בבחריין"

    שר החוץ גבי אשכנזי צילום: פלאש90
    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לפני מספר דקות הסתיימה פגישתם של שר החוץ, גבי אשכנזי עם שר התעשייה, המסחר והתיירות של בחריין זאיד בן ראשיד אל זיאני.

    שר החוץ, גבי אשכנזי, אמר: "אנו פועלים ומחויבים להביא למימוש ההסכמים בהקדם האפשרי על מנת שתושבי מדינותינו יוכלו להינות במהרה מפירות השלום עליו חלמנו. כל ביקור כזה הוא צעד נוסף לעבר עתיד טוב יותר לילדנו ולאזור כולו. כולנו חולמים שכבר במהרה, נזכה לראות אנשי עסקים ותיירים מבקרים באופן חופשי במדינותינו. נהנים מיופייה וקסמה של מדינת ישראל ומבקרים באתרים הקדושים לשלוש הדתות".

    "זהו ביקור רשמי שני של שר מבחריין העומד בראש משלחת רשמית גדולה ומכובדת בישראל. משלחת כזו מסמלת בראש ובראשונה את נירמול היחסים בין המדינות ורצוננו המשותף, לקדם שינוי במזרח התיכון. שינוי המביא עימו שלום, יציבות, ביטחון, פריחה כלכלית ושיתופי פעולה מסחריים, תרבותיים, עסקיים, טכנולוגיים ועוד".

    בתחילת הפגישה נועדו שני השרים לפגישה ארוכה בארבע עיניים ולאחר מכן. הצטרפו השרים לפגישת העבודה עם הצוותים המקצועיים לקידום ההסכמים בין המדינות, אשר חלקם ייחתמו במהלך ביקור המשלחת הנוכחי וחלקם צפויים להיחתם כבר בשבועות הקרובים.

    בהצהרות המשותפות לתקשורת אמר שר החוץ אשכנזי: "אנו, שרי המדינות, מחוייבים לפעול במסירות ובמהירות להביא למימוש ההסכמים בהקדם האפשרי על מנת שתושבי מדינותינו יוכלו להינות במהרה מפירות השלום עליו חלמנו".

    "את רוב שנותיי עשיתי בצבא ההגנה לישראל. מלוחם ועד רמטכ"ל. לחמתי בשדות קרב רבים, הובלתי מבצעים בעורף האויב ונאלצתי, בצער רב, לקבור חברים, מפקדים ופקודים. אך תמיד עשיתי זאת למען ביטחון ישראל ואזרחיה ולמען השלום שעוד יבוא".

    "אני שמח וגאה, שבמשמרת שלי כשר החוץ של מדינת ישראל, אנו מובילים שינויים ומביאים במו ידינו את השלום.
    כל ביקור כזה הוא צעד נוסף לעבר עתיד טוב יותר לילדנו ולאזור כולו. כבר בתחילת הדרך הדגשנו, גם בבחריין וגם בישראל כי אנחנו רוצים יחסים של שלום חם, שאותו ירגיש כל אזרח בחרייני וכל אזרח ישראלי. והם יראו וירגישו את יתרונות השלום. גם במסחר, גם בהשקעות, גם בתיירות ובעיקר בהשפעה על איכות החיים של העמים שלנו".

    "אני מתכנן להגיע בקרוב מאוד לביקור במנאמה כדי לחנוך את שגרירות ישראל בבחריין ולהמשיך את השיח הפורה שהתחלנו היום ולקדם אף יותר את היחסים בין המדינות והעמים שלנו".



    0 תגובות