סערה במשותפת: "עבאס מתכנן לפרוש; לא ראוי להנהגה"

    איתי גדסי 1 Comment on סערה במשותפת: "עבאס מתכנן לפרוש; לא ראוי להנהגה"

    דבריו של ח"כ מנסור עבאס אמש בראיון לפיהם "אם המשותפת תחזור על אותן טעויות היא מאבדת את ההצדקה לקיומה", כמו גם שיתוף הפעולה לאחרונה עם ראש הממשלה – מעוררים סערה ברשימה המשותפת | חבריו לסיעה מאשימים: עבאס מתכנן לפרוש מהרשימה – "לא ראוי להנהגה"

    מנסור עבאס ומטאנס שחאדה צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90
    9:01
    19.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ שוסטר על פרישת סער: "צעד מיותר; נמשיך לפעול יחד"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר רע"מ ח"כ מנסור עבאס מעורר סערה ברשימה המשותפת, על רקע שיתוף הפעולה לאחרונה עם ראש הממשלה נתניהו ודבריו אמש בראיון לערוץ 20.

    אמש, סיפר עבאס בראיון על שיתוף הפעולה שלו עם נתניהו: "דרשתי כמה דרישות בעיקר בעיות קרדינליות בחברה הערבית. הוא קיבל את זה ואנחנו מקדמים".

    "חצינו קו מסוים שתמיד שמו מפלגות ערביות בפינה – שהם בכיס של מישהו במיוחד בצד השמאל, אמרתי די לגישה הזאת, אנחנו לא שמאל ולא ימין אנחנו נציגי הציבור הערבי שעובר משבר חמור, משבר של פשיעה ואלימות שגואה בחברה הערבית. מן הראוי שנבחר ציבור ערבי או לא ערבי ידאג קודם כל לציבור שלו ולכן מיצבתי את רע"מ במקום נוח יותר שאפשר להתמודד עם מגוון הדעות המפלגות והזרמים במגוון הקשת הפוליטית בישראל", הוסיף עבאס

    לאחר מכן אמר דברים חריפים יותר, שלא נעמו לאוזני חבריו לרשימה "אם המשותפת תלך בדרך שאני מציג, אז יש סיכוי שהיא תמשיך להתקיים. אם המשותפת תחזור על אותן טעויות ועמדות שלא מביאות בשורה לחברה הערבית היא מאבדת את ההצדקה לקיומה", אמר עבאס.

    דבריו אלו כאמור עוררו עליו את חברי לרשימה שזעמו על הקו החריג שהוא מוביל והאשימו אותו שהוא מתכנן לפרוש מהרשימה המשותפת. כך פרסם היום העיתונאי עמית סגל.

    ח"כ מטאנס שחאדה (בל"ד) תקף ואמר: "לא פלא שהוא בחר בשופר של נתניהו כדי להודיע על פרישתו מהרשימה. דרך אותנטית לשרת את ביבי. עבאס לא ראוי להנהגה".

    ח"כ היבא יזבק (בל"ד) כתבה: "הרשימה המשותפת מייצגת הציבור שלם שבחר במצע הפוליטי ובדרך הפוליטית שלה. מי שבוחר לשתף פעולה עם כוחות גזעניים ודכאניים על חשבון המצע הפוליטי הזה, הוא זה שמאבד את ההצדקה, זונח את הציבור ועושה שימוש לרעה בכוח שנתנו לו".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      ביב בונה קואליציה עם הערבים.
      תכלית.
      אין לביב ממשלה ללא מנסור עבאס.