גורמים בעיריית אלעד מגיבים ללפיד: "אינו יודע היכן אנחנו במפה"

    עמית דניאל 1 Comment on גורמים בעיריית אלעד מגיבים ללפיד: "אינו יודע היכן אנחנו במפה"

    לאחר ששיקר והסית, גורמים בעיריית אלעד מגיבים לחבר הכנסת יאיר לפיד: "לא מופתעים; אינו יודע איפה אנחנו ממוקמים במפה"

    אלעד • אילוסטרציה צילום: פלאש 90
    12:30
    19.03.24
    קובי פינקלר No Comments on רס״ב במיל׳ סבסטיאן איון הי"ד נפל בקרב בצפון הרצועה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הציוץ השקרי של לפיד. לאחר שמוקדם יותר היום (שני) פרסם יו"ר האופוזיציה ח"כ יאיר לפיד ציוץ שקרי, בו טען כי אלעד היא העיר האדומה ביותר בארץ, גורמים בעיריית אלעד מגיבים לדבריו: "לא הופתענו".

    "אנחנו מתארים לעצמנו שהוא אפילו לא יודע איפה אלעד ממוקמת על המפה", הוסיפו ושיבחו את התושבים: "ממשיכים להעריך את התושבים שמתאמצים ומקפידים ומגיעים לתוצאות".

    כזכור, בפוסט שהעלה מוקדם יותר היום (שני), כתב לפיד כך: "‏הודעה שקיבלתי הבוקר מפארמדיק באמצע משמרת: אני עוד שניה אני מתפוצץ. עובד בקופת חולים באלעד, המקום האדום ביותר בארץ. הרחובות מלאים בילדים עם תיקים על הגב, בכל הגילאים, בדרך לבית ספר. הילדים שלי תקועים בבית כבר חודשים. ענת בבית עם כולם בזום מנסה לעבוד, פה כרגיל".

    "הפראמדיק" העלום ממשיך וכותב, "המדינה איבדה שליטה.‏ יש מה לעשות. אפשר להכשיר מרחבי למידה פתוחים, לתת לרשויות המקומיות את הסמכות והאחריות, בדיקות בשטחי בית הספר. אפשר לעשות כל כך הרבה. ממשלה משותקת". פרסם לפיד, לא לפני שתייג את צמד המילים מחדל נתניהו.

    אך דא עקא, נתוני התחלואה מפורסמים מדי יום וגם אם מאד נחפש, לא נמצא את הקשר בין הנתונים לבין הציוץ המבוסס על הודעת הוואטסאפ העלומה של "הפראמדיק", שקיבל ופרסם מר לפיד.

    מזה כשבוע העיר אלעד איננה מוגדרת כאדומה. בתאריך ה-19.10 העיר שינתה את סימונה לכתום ולאחר מספר ימים, ב-23.10, העיר עברה לסימון צהוב. אתמול (ראשון) העיר הוגדרה כירוקה.



    1 תגובות

    מיין תגובות