כהן לגמזו: "מוכנים לוותר על הרבה, רק תמצא דרך לפתיחת מערכת החינוך"

    איתי גדסי No Comments on כהן לגמזו: "מוכנים לוותר על הרבה, רק תמצא דרך לפתיחת מערכת החינוך"

    פרויקטור הקורונה רוני גמזו בסיור מיוחד במועצת רכסים שהתמודדה בהצלחה עם הורדת התחלואה בתקופה אחרונה. גמזו אמר על המרכז השליטה לקורונה, "לא היה מבייש ערים גדולות. יש מעטפת מקצועית"

    צילום: דוברות מועצת רכסים
    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פרויקטור הקורונה פרופ' רוני גמזו ערך ביקור ברכסים לאחר ההצלחה המקומית במאבק בהתפשטות נגיף הקורונה, והירידה הדרמטית בתחלואה בתקופה האחרונה.

    במהלך סיור במרכז השליטה המתקדם של המועצה אמר גמזו כי "מרכז השליטה מהסוג הזה, לא היה מבייש ערים גדולות שפועלות עם תקציב גדול בהרבה במאבק בקורונה. יש פה מעטפת מקצועית ומענה מהיר להתמודדות עם כל חשש להתפרצות מחודשת של המחלה".

    גמזו התייחס לחזרה לשגרה המתקדמת לאט והבהיר כי לאור לקחי הפתיחה לאחר הסגר הראשון, "האתגר הגדול ביותר כרגע שמונח לפתחו ולפתחה של הממשלה, היא השאלה איך לפתוח את מוסדות החינוך בלי להביא לזינוק בתחלואה".

    ראש המועצה הרב דן כהן אמר, כי המגזר החרדי רואה בפתיחת מוסדות החינוך הנושא הראשון במעלה: "הציבור החרדי מוכן לוותר על הרבה מאוד דברים, העיקר שתמצא הדרך לפתוח את מערכת החינוך" אמר כהן לגמזו.

    במהלך הסיור הוקרן סרטון מיוחד, תחת הכותרת 'מה עובר על המשפחה החרדית בימי הקורונה'. הסרטון ממחיש את הקשים וההתמודדויות הייחודיות  למשפחה החרדית בתקופת הקורונה ומאפשר להבין נכוחה, את האתגר עמו מתמודדת המשפחה החרדית והפתרונות שיש למצוא לאתגר זה בהחלטות שמתקבלות בקבינט ובממשלה.

     



    0 תגובות