חדשות המוזיקה 15.6.13

דוד קליגר ויואב דילאון 3 Comment on חדשות המוזיקה 15.6.13
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

tasa-elbaz

הזמר מידד טסה, מביע את הערצתו והוקרתו למורו ורבו הרה״ג ראובן אלבז שליט״א ראש ישיבת אור החיים בה הוא לומד ושוקד בתורה בשנים האחרונות , ומקדיש לו שיר מיוחד המתאר את פועלו של הרב שליט"א , הסינגל יוצא כשבוע לפני הילולה המסורתית שמקיים הרב אלבז ביום רביעי הבא לכבוד ולע"נ האור החיים הקדוש, את המילים כתב יריב אבינעים, ללחן של שרון אבילחק, והפקה מוזיקלית של דורון אלימלך, במוצ"ש חי גם שוחחנו עם הרב אלבז שנתן דברי תורה מתורת האור החיים, ובסיומן פצח בדברי ברכה ועידוד למידד.

 

netanel

נתנאל יחזקאל הוא פייטן צעיר ומבטיח המתגורר בכוכב יעקב. הוא התמקצע אצל החזנים שי סימן טוב, יגאל בן חיים ומוטי אשכנזי. שנתיים תמימות של סלסולים ומקאמים הסתיימו בתעודה של המכון היוקרתי והצעד הבא היה התחלת העבודות על אלבום בכורה, לפני כחצי שנה. הפייטן הנודע קובי מזרחי הופקד על הפקת האלבום, אליו גייס את טובי הנגנים והעוסקים במלאכה, בינהם הפייטנים עוזיאל סבתו ואחיו יאיר יחזקאל, אנא ק-ל רם – כך נקרא אלבום הבכורה הרואה אור בימים אלה. אחד-עשר פיוטים מכיל האלבום החדש, אותם ליקט מתוך הופעתיו הרבות בשבתות חתן, בריתות וארועים…האזינו ל'שמח בני'!

 

hask26-1

אתם שמעתם כבר את מב"ד שר את יש תקווה? אחד האירועים ההיסטוריים שנחשפו כאן לראשונה היה זה האסק 26 עם מב"ד ואברהם פריד, ששחזרו את עצמם לאחר נתק של כמה שנים עם ההפקה, כעת חצי שנה אחרי יוצא האלבום של אותו ערב, בוא נאזין קמעה לאחת הרצועות האחרונות בה הם שרו כולם יחד מחרוזת עם בני משפחתם, היינו פריד ופרידמן, ומרדכי ויידל…

 

dayan

זמר חדש מליאון שבצרפת העונה לשם נתן דיין מגיש שיר חדש "ירבו שמחות" בעיבודו של אלי לאופר.

 

ילד הפלא מאיר רונקין חוגג בר מצווה ויוצא באלבום חדש ומגוון ביניהם לחן אחד שלו שהלחין בגיל 11 וחצי, על העיבודים דניאל בן סמיאן,האזינו ל"מדור לדור", מילים חדשות אותם כתבה מיכל יאיר על השיר המוכר של אברהם פריד "כמה טוב שנפגשנו", במוצ"ש חי שוחחנו עם מאיר, איחלנו מזל טוב ושמענו פרטים מעניינים על האלבום החדש.

 

בריו חקשור לא נח לרגע ומשחרר שיר בגירסא אלקטרונית העונה לשם "שמח תשמח", בשיתוף כמה נגנים מלהקת הרבנות הצבאית, אנחנו שמנו יד על סקיצה…

 

ועוד בריו…בריו חקשור עושה בימים אלו בניו יורק שבארה"ב, מתמונה שהגיעה אלינו מתברר שהוא הקליט והוקלט לפרוייקט גדול של אחד מראשי הישיבה הידועים בארה"ב, בסגנון של השירים של פעם בעולם הישיבות, באלבום ישתתפו גם זמרים נוספים כמו בערי וועבר ואחרים, התמונה כרגיל לא נתנה מנוח לעיני ועם קצת מאמץ שמתי יד על אחת הסקיצות שבריו הקליט באולפן לשיר "מי כמוך"….שוב מדובר בסקיצה לא גמורה ותוך כדי עבודה, את שתי הסקיצות תוכלו לשמוע כאן!

 

הזמר, הגיטריסט והיוצר, אריק שחר, יוצא בסינגל חדש ורביעי "סיפור ישן" שמו, השיר הוא סיפורו של מוזיקאי ישן בעולם חדש אפוף במחשבים וחידושים שהופכים אותו למיושן ומאלצים אותו להתעסק בכל כך הרבה דברים שהם לא מוזיקה, הלחין ועיבד אריק עצמו כשבכתיבת המילים הוא נעזר ביגאל מוכתר.

 

שוב אנו פוגשים השבוע בצמד חמד הלא הם שרולי גרין (אחיינו של ליפא) ויוסי גרינברג כשהפעם הם מציגים לכבוד החתונה של חברם יוסי פרידמן את השיר "Fire Burning" (אש בוערת/יוקדת), גם הוא קאווער עם מילים חדשות אותם כתב דוד קנובלך.

 

אבישי אשל מתקרב בהחלט לאלבום הבכורה ולאחר שחשף כאן לראשונה בקול חי בתוכנית מוצ"ש מוזיקלי עם יוסי אייזנטל לפני כשנה וחצי את השיר עודני ילד, לחן של אחיו הזמר חיים ישראל ורמי רבא כעת מקבל סוף סוף השיר עיבוד מיוחד של רמי רבא ויוצא לאוויר בעולם בביצוע קולי מיוחד של אבישי..

 

שתי הופעות מעניינות ולא שגרתיות נרשמו בשבועיים האחרונים, שתי להקות ילדים הופיעו בחתונות שונות, הראשונה היתה של הישיבע בויס קוואיער YBC של אלי גרסטנר שהופיעו בפלורידה, והשניה של פרחי מיאמי וירחמיאל ביגון שהצטרפו אל הזמר יואלי גרינפלד ותזמורת פריילאך להופעה במונטריאול שבקנדה…הקשיבו למיאמי במיקס מיוחד מהחתונה…

 

מקבץ ידיעות נוספות:

• אביתר בנאי מגיש את "תל אביב" – סינגל חדש וראשון מתוך האלבום החדש "יפה כלבנה" שייראה אור לקראת ראש השנה מילים ולחן של אביתר, על העיבודים וההפקה המוסיקלית: אמיר צורף וצח דרורי.

• בן סנוֹף משחרר את הסינגל הרביעי "אין מקום כמו הבית" מתוך אלבומו הרביעי, שיר קצבי, סוחף ושמח, בשיר משתף פעולה סנוֹף עם זמר הרגאיי אוריה "אוריג'ה" גזית, מילים ולחן איתי זילברשטיין, הפקה מוסיקלית תמיר צור.

• הזמר והחזן צודיק גרינוולד בילה תשעה ימים על אדמת פולין מתמונות שהגיעו לידינו מתברר שקליפ משובח מתבשל לו אי שם במודיעין עילית…אנחנו נמתין בסבלנות!

• אגב אם חשבתם שרק בצפת יש כלייזמרים, מתברר שהשנה לראשונה גם תושבי ירושלים יהנו באירועי "ירושלים בית הכליזמר", פרטים נוספים תמצאו ברשת המקוונת!

 

והנה הגענו לפינת המזל טובים

כותב השורות מאחל מזל טוב לאביו שליט"א לרגל יום הולדתו, מזל טוב למעבד הגדול רובי בנט לרגל יום הולדתו, מזל טוב למוטי שטיינמץ לרגל יום הולדתו, מזל טוב לקובי אלי לרגל יום הולדתו, מזל טוב לאיש והסמסים ידידיה חסון לרגל יום הולדתו, לאורי דורון לרגל יום הולדתו – שיזכו כולם לעוד המון שנים מאושרות, מזל טוב למנצח והמעבד מנחם בריסטובסקי לרגל אירוסי בנו, מזל טוב לזמר מנדי וואלד לרגל נישואי בתו שתתקיים השבוע בארה"ב, מזל טוב לאיש והשאריות ישורון תור'גמן לרגל אירוסיו בשעטומ"צ, מזל טוב לרב יהושע פינק לרגל אירוסי בנו דוד, מזל טוב לרבו ומורו של כותב השורות אמן הכלייזמר הבינלאומי הקלרניסט חיליק פראנק לרגל הבר מצווה לבנו ישראל דוד, ומזל טוב אחרון לידיד ורע יוסי צלניקר לרגל הולדת הבת שתזכה לרוות ממנה רוב נחת, אמן!

 

וממש לסיום – תחרות 'קול הנערים' שלנו יצאה לדרך ומחכים להקלטות שלכם בטלפון מספר: 1900-52-92-93.

 

עד כאן להפעם שבוע טוב, מלא בחדשות טובות והמון שמחה!



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    תודה על השירים שאתם מעלים לאתר
    דרך הגב האם נגיד יש לי יום הולדת אני יכולה לאחל לעצמי או נגיד לאח שלי כדי שתיכתבו זאת באתר כן או לא?
    מחכה לתשובה

  2. 1

    עמנואל חקשור הלחין לבריו כמה שירים לדיסק החדש

    עמנואל חקשור הלחין לבריו כמה שירים לדיסק החדש