לומדים באופן טבעי: השיטה שמסייעת לילדים להתגבר על לקויות למידה

    עפר גדנקן No Comments on לומדים באופן טבעי: השיטה שמסייעת לילדים להתגבר על לקויות למידה

    כשגורמי חינוך מתריעים על אתגרים משמעותיים בחזרה המבורכת לשגרת הלימודים, אחרי תקופת הקורונה, אי אפשר שלא להתייחס לאתגרים היום יומיים אתם מתמודדים ילדים לקויי למידה.

    17:38
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אם בעבר התפיסה הרווחת הייתה "יש לילד פוטנציאל, אך הוא אינו ממצה אותו" ובמילים אחרות, "אילו רצה היה מצליח", כיום גורמי מקצוע ואנשי חינוך יודעים. במרבית המקרים, הילד רוצה, אך הוא פשוט אינו יכול.

    הנטייה של הורים היא להתייחס למיומנויות כמו קשב וריכוז, קריאה, כתיבה, ואפילו הבנה, כאל דבר מובן וטבעי. אך המציאות מוכיחה שכל ילד מתפתח באופן שונה, וחלק מהילדים יזדקקו לעזרה כדי לרכוש מיומנויות אילו.

    במרכז "אלפא בריין סנטר" המרכז המתקדם בארץ לשיפור תפקודי המוח, מיישמים שיטת טיפול ייחודית וטבעית, שמסייעת לילדים לשפר מיומנויות ולפתח אותן, ולמעשה, להתגבר על לקויות הלמידה, להדביק את הפער, ולחוות הצלחה בלימודים.

    "הריכוז, היכולת להבין את הנלמד, לפתור תרגילי חשבון, לקרוא, תלויים במידה רבה בפעילות המוחית של הילד. כשזו אינה תקינה, מיומנויות אילו נפגעות. הבשורה היא שאפשר לטפל בזה." אומרת ד"ר נתנאל (Ph.D) מנהלת מרכז "אלפא בריין סנטר".

    פעילות מוחית לא תקינה משפיעה על התפתחות לקויות למידה. היא משפיעה גם על התפתחות הפרעת קשב וקשיים נפשיים כמו חרדה ודיכאון. חשוב לדעת שזה מצב הפיך. ניתן להתגבר על לקויות למידה – בעזרת אימון מוחי שמתקן את הפעילות המוחית ומביא אותה לתפקוד תקין.

    במרכז "אלפא בריין סנטר" יודעים לאתר את המוקד במוח שבו יש לטפל, ובנוסף להתאים תכנית טיפולים אישית לכל תלמיד. המרכז מיישם שיטת טיפול ייחודית בנוירפידבק, שהוכחה מדעית ומחקרית, אושרה על ידי הFDA  , מיושמת במרכזים רפואיים בארץ ובעולם, ואולי הכי חשוב, הוכיחה את עצמה במאות ילדים שטופלו במרכז והצליחו להתגבר על לקויות הלמידה.

    "אני מחנך בכתה גבוהה שנים רבות ועברו אצלי לא מעט ילדים ש"להבין את הגמרא" היה עבורם עניין כלל לא פשוט. אי אפשר לתאר את התרומה האדירה של "אלפא בריין סנטר" לילדים אילו. תלמיד שיושב אצלי השנה בכתה, שהיה יוצא מהשיעור כדי ללמוד באופן פרטי, והיה משלים שעות נוספות אחרי סיום הלימודים, פתאום מצליח להבין בכוחות עצמו, המחסום נפתח."

    גם אמא של תלמידת סמינר מוסיפה "האימון המוחי שקיבלנו בסדרת טיפולים ממוקדת ב"אלפא בריין סנטר" הצליח לעשות את מה שלא הצליחו שעות רבות של קידום בשנות היסודי."



    0 תגובות