גנץ באיום לנתניהו: "כל האופציות על השולחן ושום צעד לא יישלל"

    איתי גדסי 2 Comment on גנץ באיום לנתניהו: "כל האופציות על השולחן ושום צעד לא יישלל"

    על רקע הקרב החדש על העברת תקציב המדינה, לאור דרישתו של גנץ להעברת תקציב דו-שנתי, משגר יו"ר כחול לבן איום מפורש לראה"מ כי אם דרישותיו לא תעננה "נבנה בריתות חדשות עם כל הכוחות הפוליטיים"

    צילום: פלאש90
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר כחול לבן השר בני גנץ תקף את ראה"מ על רקע סירובו להעביר תקציב מדינה דו שנתי, לאור משבר הקורונה בעל ההשלכות הכלכליות הקשות, גנץ עדכן כי כבר ביום חמישי, "שלחתי לראש הממשלה מכתב ובו דרשתי ממנו להנחות את שר האוצר לקדם תקציב לשנת 2021. הפיגוע הכלכלי המתמשך שחווים אזרחי ישראל חייב להסתיים. לא שיקול פוליטי אישי, כן שיקול כלכלי-לאומי" הבהיר גנץ.

    גנץ התייחס בעקיפין לתסיסה בחלקים מסויימים במפלגתו כנגד נתניהו עם הדרישה להתפטר ממשלתו, "שרי כחול לבן לא יזוזו מילימטר ממשרדי המשפטים, החוץ, הביטחון, התקשורת, הכלכלה, המדע, התרבות והספורט, החקלאות, הרווחה, העלייה והקליטה, התפוצות, נושאים אסטרטגיים, שווין חברתי וגמלאים".

    עוד הוסיף גנץ, "אנחנו נדאג שלא יהיו פה צעדים מדיניים שנובעים מצרכים פוליטיים אישיים.
    אנחנו נדאג שלא יהיו פה מינויים פוליטיים הזויים ופגיעה במערכת המשפט. אנחנו נמנע ממשלת מעבר ללא מגבלות וללא הגבלות שהפכה לשיטת מעבר גבולית מדמוקרטיה לדיקטטורה".

    על רקע המחלוקת בין ראש הממשלה לשר האוצר על ההקלות לעסקים קטנים אמר גנץ, "הקולות בימים האחרונים מוכיחים שהאינטרס הלאומי והשליחות של כולנו למנוע פגיעה באזרחי המדינה, מחלחלים לכולם. בכל המפלגות וגם בליכוד. מי שמנסה לשסות אותנו אחד בשני, ייכשל".

    גנץ שיגר איום לנתניהו כי בחירות הם לא האפשרות היחידה, " אנחנו נבנה בריתות חדשות עם כל הכוחות הפוליטיים כדי שיהיה ברור: במלחמה בקורונה אנחנו מאוחדים. בשמירה על שלטון החוק אנחנו מאוחדים. בשמירה על הפרנסה אנחנו מאוחדים".

    בסוף דבריו אמר גנץ, "מי שינסה לפגוע באזרחי המדינה ייזרק מהחיים הפוליטיים. כל האופציות על השולחן ושום צעד לא יישלל".

     



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      גנץ.
      זה בדיחה!
      אין דבק יותר חזק מכחול לבן לכיסאות!!!

    2. 1

      לכתחילה לא היית.צריך להיצטרף אליו אני ימני דתי הצבעתי עבורך בגלל שצעקת יום ולילה דיקטטור וארדואן מרגיש שירקת בבוחריך בהיצטרפותך לראש ממשלה לא אמין