סגן השר פטין מולא: קיבלתי 'צו מעצר בינלאומי' מביה"ד בהאג

    איתי גדסי No Comments on סגן השר פטין מולא: קיבלתי 'צו מעצר בינלאומי' מביה"ד בהאג

    סגן השר במשרד ראה"מ ח"כ פטין מולא קיבל אמש 'צו מעצר בינלאומי' מבית הדין הפלילי הבינלאומי בהאג בגין 'פשעי מלחמה': "אני סא"ל במיל' ואני מותקף ונרדף בגלל היותי סגן שר במשרד רה"מ וממונה על תיק בני המיעוטים בממשלת הימין", אמר מולא

    New Knesset member Patin Mula seen at a knesset seminar ahead of the opening Knesset session of the new government, on April 29, 2019. Photo by Noam Revkin Fenton/Flash90 *** Local Caption *** חבר כנסת חברת כנסת בחירות פתיחת מושב חברי כנסת חדשים סיור פטין מולא צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90
    17:38
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סגן השר במשרד ראש הממשלה, ח"כ פטין מולא (הליכוד) סיפר כי קיבל אמש ‏'צו מעצר בינלאומי' מבית הדין הפלילי הבינלאומי בהאג בגין 'פשעי מלחמה'.

    "קיבלתי אתמול ‏צו מעצר בינלאומי מבית הדין הבינלאומי בהאג", כתב הבוקר מולא "בצו המעצר נכתב כי רשויות האכיפה במדינות האו"ם יכולות לעצור אותי ולהביא אותי למשפט בבית הדין בהאג על פשעי מלחמה, פשעים נגד האנושות והפרות זכויות אדם ואזרח שנטלתי בהן חלק, במישרין או בעקיפין".

    המכתב שנשלח אל מולא | צילום מסך מתוך הפייסבוק של מולא

    מולא סיפר כי עדכן על כך את הגורמים הרלוונטיים על מנת שיפתחו בחקירה "עידכנתי את היועמ"ש בכנסת ואת יועמ"ש משרד רה"מ ונפתחה חקירה".

    "אני סא"ל במיל' נכה צה"ל ואני מותקף ונרדף בגלל היותי סגן שר במשרד רה"מ ממונה על תיק בני המיעוטים בממשלת הימין", הוסיף מולא. כמו כן, ציין סגן השר "שאלתי עוד חברי כנסת מהליכוד ואף אחד לא קיבל מכתב כזה. זה בטיפול הגורמים האחראים".



    0 תגובות