ההסתדרות ועובדי ארקיע הגיעו להסכמות

    צבי טסלר 1 Comment on ההסתדרות ועובדי ארקיע הגיעו להסכמות

    כחמישה חודשים לאחר שכל עובדי ארקיע הוצאו לחל"ת ופעילות החברה שותקה כמעט לגמרי, הגיעו העובדים והאחים נקש להסכמות עם ההסתדרות, להזרמת כספים שיאפשרו את החזרת החברה לפעילות

    ארקיע צילום: פלאש 90
    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בתום מו"מ שהתקיים אל תוך השעות הקטנות של הלילה, הגיעו יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות אבי אדרי ויו"ר ועד עובדי ארקיע עליזה בלאיש להסכם עם אבי חורמרו, יו"ר דירקטוריון ארקיע ונציג בעלי ארקיע האחים נקש, שיאפשר את הנעתה מחדש וחזרתה לפעילות לאחר כחמישה חודשים במהלכם העובדים היו בחל"ת ופעילות החברה שותקה כמעט לגמרי.

    ההסכם שנחתם הלילה הינו הסכם עסקי בין בעלי החברה נקש והעובדים, שמחזיקים ב-30% ממניות ארקיע – בחסות ובתמיכת ההסתדרות. על פי ההסכם נקבע כי החברה תיטול הלוואות מהבנקים בסך 130 מיליון שקל, ובנוסף האחים נקש יזרימו 10 מיליון דולר מצדם לטובת בטחונות. ההסתדרות תתמוך מצדה גם היא בתהליך באמצעות הלוואה בגובה מיליון דולר וחצי, שתועבר בכפוף לכך שהחברה אכן תחזור לפעילות.

    יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד: "אני מברך את יו"ר איגוד עובדי התחבורה אבי אדרי, את יו"ר ועד ארקיע עליזה בלאיש ואת הנהלת החברה ובעליה שהגיעו להסכמות. הייתה זו תקופה מאתגרת עבור החברה, ובפניה ובפני עובדיה עוד ניצבים אתגרים רבים. אין לי ספק שכולם יחד במאמץ משותף ימשיכו לעשות הכל כדי שארקיע תמשיך להיות חברה מובילה בענף התעופה הישראלי".

    יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, אבי אדרי, מסר: "ההסכם הוא הישג גדול והוא אבן דרך ראשונה ומשמעותית לפתיחת ארקיע מחדש, ואני שמח שהצדדים הסכימו גם ברמה העסקית וגם ברמה האישית לפעול להנעת החברה. כל שנותר הוא להסדיר את זכויות העובדים ועל כך נשקוד במהלך הימים הקרובים".

    יו"ר ועד עובדי ארקיע, עליזה בלאיש: "אני מודה מאוד לאבי אדרי, יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, על הכישרון, ההתמדה וההתגייסות מכל הלב. מניסיוננו בעבר עלינו לציין כי ההסכם לא ייבחן בנייר עליו חתם אבי חורמרו בשם האחים נקש, אלא בשאלה האם הם יקיימו אותו ככתבו וכלשונו. כשנראה מטוס ארקיע באוויר – נאמין".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      יופי סוף סוף כל הזמן חיכיתי שהחברה תפעל נקווה שתתחיל ובקיץ אוכל לטוס לאילת