הרב הראשי לישראל: "ההתנדבות היא ההצלה מפני המגיפה"

צבי הדס No Comments on הרב הראשי לישראל: "ההתנדבות היא ההצלה מפני המגיפה"

הרב הראשי לישראל הרב דוד לאו במכתב לאירוע חנוכת מועדונית לילדים מיוחדים ביישוב גני מודיעין: "ההתנדבות היא ההצלה מפני המגיפה"

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מכתב מרגש ששיגר הרב הראשי לישראל הרב דוד לאו שליט"א, לאירוע חנוכת מועדונית לילדים מיוחדים ביישוב 'גני מודיעין' חושף את החשיבות המיוחדת שהרב הראשי מייחס להתנדבות של המתנדבים החרדים, עד שאמר שהם ההצלה מפני תקופת הפורענות שאנו מצויים בה.

"אנו נמצאים בתקופה של פורענות וזקוקים לרחמי שמים, זכות העשייה תעמוד לכם ולכל כלל ישראל", כתב הרב במכתבו ליו"ר עמותת 'נותנים', שיזם את הקמת המועדונית ביישוב 'גני מודיעין' לאחר שנים רבות של התנדבות של תושבי מודיעין עילית במסגרת עמותת 'נותנים' לסיוע לילדים ומשפחות עם צרכים מיוחדים.

במכתב פירט הרב את השכר הגדול שיש בהתנדבות למען האחרים, כאמור בפרט בתקופה זו של המגיפה שעם ישראל זקוק לזכויות רבות.

המכתב הוקרא באירוע חנוכת הבית של המועדונית ביישוב 'גני מודיעין', באירוע נשא דברים יו"ר סיעת ש"ס בכנסת חבר הכנסת הרב מיכאל מלכיאלי, שאמר שהתשובה לגל השנאה נגד המגזר החרדי, היא תוספת של התנדבות ועשייה חברתית למען הילדים המיוחדים.

ח"כ הרב מלכיאלי ציין, כי בשעה שביישוב יש דירות רחבות ידיים יש להקצות מבנה רחב ידיים שישמש כמועדונית לילדים בעלי צרכים מיוחדים.

לפני מספר חודשים עלה הצורך בהקמת המועדונית חברי ועד היישוב בראשות היו"ר הרב ישראלי, חברי הוועד יו"ר ועדת חינוך ונוער הרב יעקב סיאני, יו"ר ועדות שפ"ה תשתיות ופיתוח הרב עוזי ברק והגב' רבקי דייטש רכזת קהילה, חרף משבר הקורונה הם נרתמו באופן מידי להביא להשלמת בניית המועדונית באופן שיאפשר מתן מענה מיד לאחר תשעה באב עבור המשפחות והילדים בעלי הצרכים המיוחדים.



0 תגובות