בנט בריאיון: "הגעתי לביתר יותר מכל החכי"ם החרדים יחד"

    אסתי פלד No Comments on בנט בריאיון: "הגעתי לביתר יותר מכל החכי"ם החרדים יחד"

    נפתלי בנט בריאיון ל'מהדורה המרכזית' מאשים את ניהול הכושל של הממשלה בגל השני בגלל הניתוק של נתניהו מהשטח, "אני חושב שהוא מנותק, לא מבין את המציאות, רציתי להסביר לו מה צריך לעשות, לצערי הוא לא חזר אלי"

    צילום: פלאש 90
    11:35
    31.05.24
    אתר קול חי 1 Comment on הרב השיב בנחרצות כנגד ארגון 'כושרות': "לא לסמוך עליהם בכלום"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון לשעבר ויו"ר ימינה, ח"כ נפתלי בנט התראיין הערב (שלישי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת איתי גדסי, בירך על מינוי של פרופ' גבי ברבש לפרויקטור הקורונה של משרד הבריאות, "הוא איכותי וראוי ועכשיו צריך לקוות שלא יקשרו לו את הידיים וישימו לו מקלות בגלגלים".

    בנט הוסיף כי "לפני חודשיים קראתי למנות פרוייקטור ואם היו עושים את זה אז לא היה צריך את כל הסגרים היום, ואני מתכוון לעבוד עם גבי ברבש , אנחנו בקשר טוב" אמר.

    בנט התייחס לניהול הבעייתי של הממשלה במאבק הקורנה בגל השני, "הממשלה לא מתפקדת טוב, משהו שם מאוד פגום , מודיעים על סגר ואז חוזרים בהם, פותחים מסעדות ואז סוגרים, אני לא יודע למה זה, יכול להיות שבשני ראשים זה לא עובד טוב. מה שחשוב הוא לא להוביל יותר סגרים, קצת הצמיחה הולך ומאט".

    ח"כ בנט סיפר כי ביקש להיפגש עם ראה"מ, "פניתי לפני חודש לראש הממשלה כדי לעורר אותו, אני חושב שהוא מנותק, לא מבין את המציאות, רציתי להסביר לו מה צריך לעשות, לצערי הוא לא חזר אלי" בנט הבהיר כי "אני לא רוצה תפקיד ואני מרגיש שהכל פה פוליטיקה".

    בנט סיפר כי במהלך סיורי השטח, "פגשתי בטבריה את ליאור שהוא מפעיל גם אירועים חיצוני עם מאווררים שמוכן לעשות אירוע עם 100 איש , אבל פועלים לא לפי הגיון פה הבעיה".



    0 תגובות