עו"ד פטמן: "המשפט כנגד ראה"מ יעלה לפרקליטות 40 מיליון ש"ח"

    אסתי פלד No Comments on עו"ד פטמן: "המשפט כנגד ראה"מ יעלה לפרקליטות 40 מיליון ש"ח"

    עוול משפטי: "לא ייתכן שהמדינה משקיעה משאבים עצומים בתיקי נתניהו, אל מות זה ראה"מ צריך משאבים זהים", כך אומר פרקליטו לשעבר של ראה"מ עו"ד מיכה פטמן שהתפטר לאחר שראה"מ לא קיבל היתר למימון משפטו, והאם יש ניגוד עניינים במימון משפט?

    צילום: פלאש 90
    0:26
    02.06.24
    אתר קול חי No Comments on הבשורה נחשפת: הסיפור האמיתי מאחורי סרטוני העזיבה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עוה"ד מיכה פטמן מי שהיה פרקליטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו עד לפני שבועיים, לאחר  שוועדת ההיתרים לא אישרה לראש הממשלה לקבל מימון לצורך ייצוגו המשפטי. התראיין הערב (שני) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן והתייחס למימון הוצאות משפטו של ראה"מ, "לא נכנסתי לחשבון הבנק שלו, וזה לא מעניין אותי. התיק הזה הולך לעלות לפרקליטות למעלה מ- 30 מיליון ש"ח בשלוש השנים הקורבות, אל מול זה ראש הממשלה צריך משאבים עצומים בסדר גודל זהה כדי להתמודד עם ההשקעה כנגד".

    עוד הוסיף עו"ד פטמן, "שרים וח"כ ואזרחים רגילים יכולים לקבל הלוואה או מימון למשפטם, וכאן ראש הממשלה מופלה לרעה".

    עו"ד פטמן מסביר על פירוט ההוצאות של הפרקליטות כנגד נתניהו, "התביעה מעמידה 10 עורכי דין למשפט, שיעבדו למעלה מ200 שעות בחודש, למעלה משלוש שנים. זה למעלה מ-1060 שעות. אם תחשבן את זה כשכר לא גדול של עו"ד, אלה כ-500 ש"ח לשעה מה שמאשר החשב הכללי של האוצר. בנוסף תשקלל את שכר העלויות של רכבים, מזכירות וכול הסובב זה יכול להגיע מעל 40 מיליון ש"ח בשלוש השנים הקרובות".

     

     



    0 תגובות